معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: از آغاز سال جاری به صورت میانگین به 74 درصد از مطالبات شهروندان در اردبیل اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع افزود: از آغاز سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر یک هزار تماس دریافتی از شهروندان در مناطق 4گانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 74 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 17 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می کند گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری، به مشکلات شهروندان نیز از طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت ریزی، لکه گیری و تسطیح و شن ریزی معابر می باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست ها مربوط به جمع آوری خرده شیشه ها در سطح شهر است.

لازمی زارع بیشترین درخواست های شهروندان را در حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، رفت و روب، اخطار به کارگران شهرداری به دلیل کم کاری، رفع سد معبر، معدوم کردن موش ها، رسیدگی به فضای سبز و تعمیر چراغهای فضای سبز، جمع آوری مازاد و نخاله، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به زمین بایر و موارد نظیر این امور است.

وی از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تسطیح و شن ریزی، تعمیر پازل پیاده روها،تعمیر جوی آب،رسیدگی به تخریب آسفالت،ایجاد پیاده رو و نصب پل ماشین رو عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.