تبریز؛

مشارکت 86 درصدی مردم شهرستان بستان آباد درانتخابات

فرمانداربستان آباد گفت:مشارکت 86 درصدی مردم شهرستان بستان آباد درانتخابات 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ بستان آباد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرمانداربستان آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان بااشاره به حماسه 29 اردیبهشت مردم ایران گفت: مردم بستان آباد هم با مشارکت 86 درصدی نقش درخشانی دراین حماسه پرشکوه ایفا کردند.
 
شکوهی همچنین امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون همین حضور مردم در انتخابات و صحنه های مختلف برشمرد و افزود: این حضور باشکوه و دشمن شکن آینده انقلاب و نظام اسلامی را درچند سال آینده نیز تضمین خواهد کرد.
 
فرماندار بستان آباد در ادامه بااشاره به خسارتهای سنگین سیل اخیر درشهرستان بستان آباد ٰ مقابله و پیشگیری را یکی از اصلی ترین و کم هزینه ترین برنامه ها برای کاهش تلفات و خسارتها برشمرد و تاکید کرد: توجه به مقاوم سازی روستاها و مناطق آسیب پذیر باید بطور جدی دنبال شود.
 
وی درپایان توانمند سازی روستاها و افزایش درآمدعمومی روستاییان را درجهت کاهش شکافهای طبقاتی و توسعه متوازن موثر برشمرد وگفت: ایجاد نمایشگاه دایمی برای عرضه محصولات و تولیدات روستاییان و مشارکت روستاییان در طرحهای صنعتی وتولیدی یکی از راهکارهایی است که برای توانمندسازی روستاهای شهرستان در روزهای آتی اجرایی خواهند شد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.