در 24 ساعت گذشته 154 کیلوگررم تریاک در خراسان جنوبی کشف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردارشجاع،فرمانده انتظامی استان گفت :در 24 ساعت گذشته طی سه عملیات جداگانه 154 کيلوگرم تریاک در خراسان جنوبی  کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شده است.
 
وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی وانت پیکان از محور های فرعی سربیشه بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان سربیشه قرار گرفت و محل تردد قاچاقچیان شناسایی شد .
 
فرمانده انتظامی استان گفت:  ماموران پس از شناسایی خودروی وانت پیکان در محورهای فرعی به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به ایست مأموران از محل متواری شد .
 
سرداد شجاع افزود :مأموران خودروی وانت را تعقیب کردند و چندین بار با علائم هشداری به راننده دستور توقف دادند و هنگامی که پس از اخطار هوایی نیز راننده قصدی برای توقف نداشت لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و متوقف شد .
 
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو 97 کیلوگرم تریاک کشف شد،گفت :در دو عملیات جداگانه نیز در شهرستان سرایان از یک دستگاه سواری پژو،  35 کیلوگرم  تریاک و در شهرستان نهبندان از یک دستگاه کامیون 22 کیلوگرم تریاک کشف شد .
 
سردار  شجاع گفت : در مجموع این عملیات ها 154 کیلوگرم تریاک کشف ، پنج متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد .
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.