اهواز؛

لزوم توجه به استعدادهای ورزشی دانش آموزان

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان گفت: تجلیل و معرفی دانش آموزان مستعد ورزشی شهرستان باوی در کنار توجه به آنها می تواند به توسعه تربیت بدنی کمک شایانی بکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمود معزی ، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: چند مدت قبل یک همایش ۲۰۰ نفری به منظور تجلیل از مربیان تربیت بدنی و حوزه سلامت، بهداشت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان باوی برگزار کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این همایش فرماندار باوی، مسئولان شهرستانی و استانی حضور داشتند، افزود: در شهرستان باوی دانش آموزان بسیار مستعدی در رشته های ورزشی مختلف به ویژه هندبال، رشته های رزمی، بومی و محلی وجود دارد که تا سطوح کشوری هم مقام آوری داشته اند.

معاون تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: تجلیل و معرفی دانش آموزان مستعد ورزشی باوی در کنار توجه به آنها می تواند به توسعه تربیت بدنی در شهرستان و حتی استان کمک شایانی داشته باشد. قول مساعد برای حمایت مادی و معنوی از این استعدادها و مربیان ورزش داده ایم.

معزی بیان داشت: در حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی نیز کارگاه های آموزش متعددی ویژه اولیاء و دانش آموزان آنها در شهرستان باوی برگزار شده که جا دارد از حمایت های فرماندار این شهرستان و همچنین تلاش و کوشش همه مجموعه آموزش و پرورش باوی تقدیر شود.

وی با اشاره به وجود پتانسیل بالای باوی در حوزه ورزش و جوانان باوی گفت: در سال جاری سعی می شود تا با مساعدت های مالی به این شهرستان ضمن تشویق دانش آموزان و مربیان مستعد، انگیزه آنها را برای ادامه فعالیت های ورزشی افزایش دهیم.
 
 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.