465 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در گیلان احیاء و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان در نشست کارگروه رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی با اعلام این خبر گفت: این واحدها با استفاده از تسهیلات رونق تولید در مدار فعالیت قرار گرفتند.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه سال گذشته 530 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بیش از900 واحد صنعتی و کشاورزی  پرداخت شد، افزود: با استفاده از این تسهیلات 340 واحد راکد و نیمه تعطیل احیاء و  125 واحد بهره‌برداری شد.

وی همچنین از افزایش 25 درصدی اعتبار تسهیلات کارگروه رفع موانع  و رونق تولید استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در این راستا سهم استان حدود 600 میلیارد تومان خواهد بود که چنانچه روند سال گذشته را داشته باشیم  باید حداقل تا 800 میلیارد تومان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

استاندار گیلان اشتغال، تولید بیشتر و پویایی اقتصاد را از جمله خواسته‌های مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به سند چشم انداز توسعه کشور وظایف‌ ما در کارگروه رفع موانع تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی سنگین‌تر است.

نجفی بر ضرورت اهتمام و جدیت هر چه بیشتر مدیران در رفع موانع تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: دولت مصمم در حل مشکلات مردم و اجرای تمامی وعده‌های داده شده است.

وی همچنین بر لزوم توسعه شرکت‌های دانش بنیان تأکید و تصریح کرد: توسعه این شرکت‌ها افزایش اشتغال را در پی خواهد داشت که تحقق آن از جمله برنامه‌های دولت به شمار می‌رود.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.