شاگردان برانکو برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی را پیش رو دارند.

سرنوشت صعود پرسپولیس در دوحه رقم می خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت در حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند از میزبانی خود برابر لخویای قطر استفاده کنند و سرنوشت صعود خود را به دوحه قطر موکول کردند. 

به هر حال وضعیت دو تیم فوتبال پرسپولیس و لخویای قطر در دو بازی رفت و برگشت برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مشخص می شود که بازی رفت دو تیم با حساب تساوی بدون گل به پایان رسید و همه چیز به سه شنبه هفته آینده یعنی 9 خرداد ماه در دوحه کشیده شد اما طبق آمار شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعد بیشتر از حریف قطری خود است. 

پرسپولیس در بازی خانگی برابر لخویای قطر هیچ گلی دریافت نکرد، براین اساس در بازی برگشت در دوحه فرصت جبران دارد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

اگر سرخپوشان پایتخت در بازی برگشت برابر لخویای قطر بتوانند برنده شوند در آن صورت صددر صد به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند. آنها در صورت تساوی به همراه گل زده در خانه حریف هم صعودشان قطعی است. به عنوان مثال شاگردان برانکو با تساوی یک بر یک یا 2 بر 2 جواز صعودشان به مرحله بعد دریافت می کنند. 

در صورت برد لخویای قطر در بازی برگشت کار پرسپولیس در این رقابتها تمام شده است و سرخپوشان پایتخت با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی می کنند و حسرت موقعیتهای هدر رفته خود را به خصوص خراب کردن پنالتی برابر لخویای قطر را می خورند. 

به هر حال باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند یا همچنان حسرت به دل می مانند؟

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار