کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: هنوز مسئولان تیم صحبتی را برای فصل‌آینده با من انجام نداده اند ولی علاقه‌ دارم تا در تیم سیاه جامگان بمانم.

بادامکی:علاقه مند به ادامه فعالیت در تیم سیاه جامگان هستم/پرسپولیس به مرحله بعد صعود می کند
غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در مورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار داشت:هنوز مسئولان تیم صحبتی را برای فصل‌آینده با من انجام نداده اند و منتظر تماس آنان هستم تا تکلیفم را مشخص کنم.البته علاقه‌ فراوانی دارم تا به حضورم در تیم سیاه جامگان برای فصل بعد هم ادامه دهم.
 
وی افزود: پس از اینکه تیم ما توانست در لیگ برتر ماندگار شود مسئولان تیم قول دادند ضمن اینکه با بازیکنان تیم تسویه حساب خواهند کرد پاداش خوبی را برای بازیکنان در نظر بگیرند ولی متاسفانه با اینکه بیست روز از پایان لیگ شانزدهم می گذرد هیچ اتفاقی دراین باره رخ نداده  و همچنان منتظر هستیم تا اقدامات لازم از سوی مدیران تیم صورت گیرد.
 
 هافبک تیم سیاه جامگان در ادامه افزود: ما باید از لحاظ امکانات به نسبت سال گذشته قوی‌تر باشیم. پرداختی‌ها، تغییرات در کادر بازیکنان باید به گونه‌ای باشد که حداقل سیاه‌جامگان برای فصل بعد نتایج بهتری را کسب کند.
 
بادامکی درادامه در مورد تساوی تیم پرسپولیس مقابل لخویای قطر بیان کرد:غیبت تماشاگران پرسپولیس دربازی برابر لخویا تاثیر گذار بود و بازیکنان این تیم بدون حمایت هواداران نتوانستند از سد حریف قطری خود عبور کنند.هواداران پرسپولیس همواره در این سال های اخیر حامی خوبی برای تیم پرسپولیس بوده اند و نبود آن ها در بازی روز گذشته پیش از بیش احساس می شد.
 
کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا چقدر است،گفت: اگر چه این تیم در بازی رفت نتوانست ضمن خلق ایجاد موقعیت های بی شماری گلزنی از آن ها استفاده چندانی نبرد ولی مطمئنم آن ها می توانند در بازی برگشت در زمین لخویا پیروز شوند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان‌اسیا صعود کنند.
 
وی در پایان درباره فعالیت نه چندان خوب این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی اذعان کرد: به هر حال مسئولان تیم واقف این قضیه هستند و به طور حتم سعی دارند اول تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنند پس از‌ آن با نظر سرمربی، بازیکن جذب کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار