فردی که در شبکه های اجتماعی موبایلی با سوء استفاده از اعتماد پسری به تصاویر خصوصی مادرش دست یافته بود، دستگیر شد.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه فردی از شهروندان آملی مبنی بر این که شخص یا اشخاصی ناشناس با دسترسی به صفحه شخصی وی در شبکه های اجتماعی، در حال سوء استفاده از آن هستند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای آمل قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران با بررسي هاي تخصصی و روش های فنی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: با هماهنگی مقام قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگير و در اظهارات خود عنوان داشت، در مراوداتی که با شاکی و خانواده وی داشت با سوء استفاده از اعتماد وی، زمان نصب برنامه پیام رسان توسط شاکی کد تاييد 5 رقمی وی را برای خود ارسال و اقدام به سوء استفاده از آن کرده است.

محمدنژاد گفت: متهم که با سوء استفاده از این اعتماد و به بهانه انتقام از خانواده شاکی به دلیل رد تقاضای ارتباط های ناپسند از سوی مادر وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شان در فضای مجازی کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه ‌های اجتماعی و از ذخیر کردن تصاویر خصوصی در گوشی های هوشمند خودداری کنید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.