عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: برای اعلام گزینه‌‌های نهایی انتخابات هیئت رئیسه مجلس در حال رایزنی با گروه‌های مختلف سیاسی هستیم.

رایزنی با گروه‌های مختلف برای ارائه لیست نهایی انتخابات هیئت رئیسه مجلس"محمد دهقان" عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال ارائه لیست مشترک از سوی فراکسیون متبوع خود و مستقلان ولایی گفت: هنوز بر روی این موضوع به توافق نرسیده و در حال بررسی هستیم.

دهقان با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد به استحکام درونی بوده و بر داشتن یک هویت روشن تاکید دارد، افزود: با تمام وجود از انقلاب، نظام و ارزش‌های ملی دفاع کرده و به سمت ایجاد یک مجلس کارآمدتر حرکت می‌کنیم. 

وی بیان داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی در عین داشتن استحکام درونی معتقد به تعامل بیرونی هم هستند و این تعامل در صورتی است که یک راه اطمینان بخشی برای عدم تکرار تجربیات گذشته وجود داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه زمانی گزینه‌های خود را اعلام می‌کنید، خاطرنشان کرد: تعامل بیرونی ما به صورت عام بوده و در حال رایزنی با گروه‌های مختلف سیاسی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار