کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: مقابل زامبیا خوب بازی کردیم اما بازیکنان این تیم فوق العاده بودند.

نورافکن: بازیکنان زامبیا فوق العاده بودندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن درباره شکست تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل زامبیا با وجود 2 گل پیش افتادن از این تیم بیان کرد: با آنالیز کادرفنی بازی خوبی در نیمه اول انجام دادیم و راه های نفوذ زامبیا را بستیم. یک گل هم در این نیمه به ثمر رساندیم. در ابتدای نیمه دوم هم قسم شدیم که زامبیا را شکست دهیم و با پنالتی که گرفتیم، اختلاف را به 2 گل رساندیم. 

وی افزود: تفاوت دیدارهای جهانی و بازی های آسیایی در همین بازی مشخص شد. در کمتر از 20 دقیقه همه چیز تغییر کرد. زامبیا تیم قدرتمند و خوبی است و بازیکنان این تیم در بسیاری از زمان های بازی فوق العاده عمل کردند و با این روش توانستند ایران را شکست دهند. 

نورافکن ادامه داد: زامبیا با استفاده از قدرت بدنی و تاکتیکی تمام بازیکنان خود توانست تیم ما را شکست دهد، و در ادامه رقابت ها برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره دیدار بعدی این تیم برابر پرتغال گفت: اگر به بازی ایران مقابل زامبیا یک بار دیگر نگاه کنید، می بینید که ایران مقابل یکی از بهترین تیم های جام جهانی فوتبال خوبی ارائه کرد. برای بازی با پرتغال برنامه داریم و در صدد هستیم با نتیحه گیری مقابل این  تیم در مرحله یک هشتم نهایی کار راحت تری داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
فقط کم تجربگی واز دست دادن روحیه اگر نه چیزی کم نداشتیم و برتر بودیم
Russian Federation
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
هنر کردی خخخخ فکر کردی لیگ ایرانه کاپیتان!!!! گلها همش از سمت توست.از دادن یک پاس عاجز بودید. اشتباه دروازه بان حریف ویک پنالتی مشکوک.
آخرین اخبار