پس از حذف استقلال تهران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به احتمال فراوان باید شاهد تغییرات این بار در بخش مدیریتی باشگاه استقلال باشیم.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور كه مى دانيم پس از كش و قوس هاى فراوان در بخش مديريتى استقلال ،افتخاری از سال پيش کار خود را با حضور در باشگاه استقلال آغاز کرد. 

جهانیان ،مرحوم پورحیدری،زمانی و معینی افرادی بودند که از سوی گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.


تاپ اتونشر چهارشنبه//وضعيت نامشخص هيئت مديره استقلال

در این میان زمزمه های رفتن گودرزی از راس وزارت ورزش و جوانان شنیده می شد تا جایی که این موضوع عملی شد و با این وجود همه به این فکر افتادند که هیئت مدیره استقلال با رفتن گودرزی دستخوش تغییرات می شود اما افتخاری پس از حکم مدیر عاملی در برخی از مصاحبه های خود اعلام کرد که با حکم وزیر ورزش و جوانان نیامده که با حکم او برود و از طرفی مصاحبه های برخی از اعضا نسبت به هم و حتی مصاحبه های افتخاری و زمانی یکی از اعضا بر علیه هم باعث شد استقلال روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

گودرزی از سمت خود در وزارت ورزش و جوانان کنار رفت تا بر این اساس جایگاه برخی از افراد در هیئت مدیره نیز در باشگاه استقلال لغزنده شود چرا که شهاب جهانیان یکی از اعضایی بود که با وجود گودرزی به باشگاه استقلال ورود پیدا کرده بود و همچنین افتخاری که با حکم وزیر سابق به راس کار آمده بود.

پس از کنار رفتن گودرزی، سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.با ورود وزیر جدید به راس کار همه پیشکسوتان استقلال انتظار داشتند تا وى به وضعیت استقلال سر و سامانی داده شود چرا که برخی از پیشکسوتان استقلال معتقدند هیئت مدیره فعلی استقلال باید برکنار شوند و افراد جدید جایگزین شوند که در نهایت این امر تا به اين لحظه صورت نگرفت.


تاپ اتونشر چهارشنبه//وضعيت نامشخص هيئت مديره استقلال

با این حال و در شرایط که استقلال روزهای سختی را پشت سر می گذاشت خبر درگذشت پورحیدری باعث شد تا مشکلات بیشتری گریبانگیر هیئت مدیره شود چرا که هیئت مدیره استقلال یک عضو را از دست داد و با این حساب بررسی مسائل روز باشگاه آن هم با حضور 4 نفر سخت و طاقت فرسا بود.

با این حساب قرار بود مجمع باشگاه استقلال طبق گفته سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شود تا نفرات جدید جایگزین مرحوم پورحیدری و در صورت نیاز اعضای دیگر شوند که باز این امر نیز انجام نشد و هیئت مدیره استقلال با همان تعداد به کار خود ادامه داد.

در هر صورت در برخی مواقع هواداران استقلال با روی کار آمدن افتخاری و هیئت مدیره فعلی مخالف بودند و حتی برخی از این هواداران با حضور در مقابل درب باشگاه استقلال شعار هایی را علیه افتخاری و دیگر اعضای هیئت مدیره سر دادند .هوادارانی که خواهان برکناری افتخاری و اعضای هیئت مدیره بودند .با این وجود و با توجه به اعلام سلطانی فر، مدیران استقلال به کار خود ادامه دادند .


در این میان بارها مدیران استقلال بر علیه یکدیگر و حتی بر علیه کادر فنی مصاحبه هایی را انجام دادند اما با ورود وزیر ورزش و جوانان این مسائل کنار رفت و باعث شد استقلال به ساحل آرامش برسد اما این آرامش زیاد پایدار نبود چرا که برداشت پول از حساب باشگاه و البته محرومیت استقلالی ها باعث شد مدیران این تیم روزهای سختی راپشت سر بگذارند.

محرومیت نقل و انتقالاتی که به گفته برخی از اعضای هیئت مدیره گزارشی از آن به هیئت مدیره ارائه نشده بود و این مساله باعث ناراحتی برخی از اعضا نیز شده بود .محرومیتی که به دلیل شکایت بازیکن خارجی سابق استقلال رخ داده بود و رای فیفا از محرومیت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی خبر می داد.نقل و انتقالاتی که به دلیل عدم مدیریت باشگاه استقلال ناکام ماند و آبی پوشان نتوانستند بازیکنان خود را جذب کنند.

تاپ اتونشر چهارشنبه//وضعيت نامشخص هيئت مديره استقلال

پس از آن استعفای جهانیان رئيس هيئت مديره به گوش رسيد كه وزير ورزش و جوانان نيز با اين موضوع موافقت كرد و به اين ترتيب هيئت مديره استقلال با ٣ نَفَر به كار خود تا به امروز ادامه داد .

با توجه به اين وضعيتى كه باشگاه استقلال اين روز ها دارد به همین دلیل شنیده می شود تغییرات مدیریتی در این باشگاه به زودی صورت می گیرد .

حتی صحبت هایی مبنی بر اینکه افراد راس وزارت ورزش و جوانان به دنبال انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه هستند به گوش می رسد.

این طور که به نظر می رسد برای حضور افراد جدید در هیئت مدیره استقلال هماهنگی هایی صورت گرفته است .

اما این طور که شنیده می شود به نظر تنها اعضای هیئت مدیره تغییر خواهند کرد و افتخاری همچنان به عنوان مدیر عامل این باشگاه به کارش ادامه خواهد داد.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید چه زمانی قرار است تصمیمات لازم برای بخش مدیرتی استقلال لحاظ شود .

آیا مدیر عامل فعلی صندلی ریاست را ترک خواهد کرد تا بر این اساس فرد جدیدی جایگزین شود و یا اینکه وی ماندن را بر رفتن ترجیح می دهد.

به اين ترتيب با توجه به صحبت های وزیر ورزش و جوانان که در گذشته اعلام کرده بود قرار است تغییرات پس از انتخابات ریاست جمهوری صورت  بگیرد، به این ترتیب شنیده ها حاکی از آن است که به زودی شاهد تغییرات اساسی در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس هستیم.

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است وزارت ورزش و جوانان به زودی تشکیل مجمع دهد تا به زودی اعضاى جديد استقلال مشخص شود.

به طور حتم با حضور افراد جدید در هیئت مدیره استقلال می توان بیشتر به جذب بازیکن در استقلال امیدوار بود چرا که در حال حاضر مسئولان این باشگاه درصدد هستند تا وضعیت از سوی وزیر ورزش و جوانان مشخص شود و پس از آن اقدام به جذب و امضای قرارداد های بازیکنان جدید و فعلی کنند.

حتى در اين ميان محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دربره وضعيت هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اظهار داشت :مدتی است افرادی از هیئت مدیره باشگاه های پرسپولیس و استقلال استعفا داده اند و یا به رحمت خدا رفته اند. وزارت ورزش مصمم است هیئت مدیره این دو باشگاه را ترمیم کند تا آن ها خود، برای فصل جدید برنامه ریزی کنند. ترمیم این دو باشگاه تا دو هفته آینده انجام می شود.
 
وی ادامه داد: هر دو باشگاه تجربه چند ساله در مدیریت ورزشی دارند و بهتر است تمام امور این دو باشگاه به خودشان واگذار شود. بیشتر کمک های رسیده به استقلال و پرسپولیس از سوی هواداران بوده است. جا دارد از همه هواداران تشکر کنم که با کمک هایشان باعث شدند این دو تیم قهرمان و نائب قهرمان شوند.
 
داورزنی همچنين درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: وظیفه وزارت ورزش تیم داری و باشگاه داری نیست. باید راهکاری قانونی اعمال شود تا این دو باشگاه اداره شوند. 

تاپ اتونشر چهارشنبه//وضعيت نامشخص هيئت مديره استقلال

با توجه به صحبت هاى انجام شده به اين ترتيب تا دو هفته ديگر هيئت مديره استقلال نيز ترميم مى شود كه اين امر از سوى وزير ورزش و جوانان قابل اجرا خواهد بود.

تاپ اتونشر چهارشنبه//وضعيت نامشخص هيئت مديره استقلال

حسن روشن پيشكسوت تيم فوتبال استقلال درباره وضعيت نا مشخص هيئت مديره استقلال اظهار داشت :به نظر من وزير ورزش و جوانان إنسان بسيار خوبى است اما به خاطر انتخاباتى كه در پيش رو داشتيم وى نتوانست تصميم درستى براى هيئت مديره باشگاه استقلال بگيرد اما اميدوارم وزير ورزش و جوانان به زودى تصميم خوبى بگيرد و واقعا به اين وضع رسيدگى كند. 

وى ادامه داد :در ميان اعضا بايد بگويم آقاى زمانى إنسان بى گانه اى فوتبال نيست و در تيم تاج نيز حضور داشته و حتى وى اكثر پول هايى كه تزريق شده و به هر نحوى از حساب خارج شده را برگردانده است. 

روشن افزود :اگر با درايت يك هيئت مديره درست كنند و مدير عامل خوب انتخاب و در نهايت يك اتاق فكر نيز تشكيل شود ما هم در خدمتشان خواهيم بود و از هر كمكى دريغ نخواهيم كرد .بايد بگويم هيچ كدام از پيشكسوتان ادعايى ندارند و تنها به دنبال اين هستند تا به آنها اهميت داده شود. 

وى افزود :از طرفى من بايد بگويم من با افتخارى مدير عامل فعلى كار نكردم اما او همانند شتر مرد سوار است و هر كارى مى خواهد مى كند. در حال حاضر هم بسياري از افراد از ما مى پرسند كه افتخارى چه شخصى است و اينكه فأميل فلانى كه مدير نمى شود كه او شده است. 

پيشكسوت تيم استقلال ادامه داد :به نظر من مدير عامل هم نبايد بازيكن بياورد بلكه سرمربى پس از ارائه ليست به مدير عامل بايد اين در هيئت مديره تاييد شود .به اين ترتيب معتقدم اگر درباره وضعيت مدير عامل بخواهند از ما سوال كنند مثلا ما بايد بگوييم بازيكن فلان سال بوده و انقدر تحصيلات داره و حالا فأميل فلانى هم بود مشكلى ندارد نه اينكه يك نَفَر در راس قرار بگيرد ى بعد هم بگويند فأميل فلانى است بنابر اين بايد هيئت مديره اى انتخاب شود كه حداقل ٥ تا ١٠ سال در خدمت مردم باشد و ما پيشكسوتان نيز به طورحتم پس از انتخاب يك مدير عامل خوب حامى او مى شويم اما نه اينكه هر ننه قمرى بخواهد بگويد من فأميل فلانى ام و مدير شود.

تاپ اتونشر چهارشنبه//وضعيت نامشخص هيئت مديره استقلال

على جبارى ديگر پيشكسوت تيم فوتبال استقلال نيز درباره وضعيت نا مشخص هيئت مديره باشگاه استقلال گفت :بدون شك نا مشخص بودن وضعيت هيئت مديره استقلال ضربه مى زند به بدنه باشگاه و استقلال نيز از اين مساله آسيب مى بيند. 

وى ادامه داد :به نظر من وزير ورزش و جوانان بايد به اين مساله ورود كند و به زودى هيئت مديره استقلال را تكميل كند و اجازه بدهند استقلال در اين فاصله زمانى نفرات مورد نياز خود را جذب كند در غير اين صورت اگر به موقع وضع مشخص نشود ،متاسفانه استقلال ضربه مى خورد. 

جبارى بيان كرد :وزير ورزش و جوانان بايد اعضاى جديد را خيلى زود معرفى كند تا به اين ترتيب دست مدير عامل براى تمديد قرارداد با بازيكنان و كادر فنى باز باشد و به طور حتم تمديد قرارداد و جذب بازيكنان جديد منوط به حضور اعضاى جديد هيئت مديره است. 

وى درباره تغيير افتخارى افزود :به طور كلى من در تعاين نفرات براى اين هيئت دخالتى نمى كنم و به طور حتم وزير ورزش و جوانان تصميمات لازم را اتخاذ مى كند وبه نظر من نبايد در اين مقطع چوب لاى چرخ گذاشت و اگر واقعا مدير عاملى مفيد بوده به كارش ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
6666
۱۲:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
6666تايى يا
Iran (Islamic Republic of)
666666
۱۴:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
6666666666
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
آقا مهم دوستاره ی کیسه هست که یکی واسه 6 های قدیمه یکی هم واسه 6 های جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام ، برید روانشناسی شخصیتی یک طرفدار استقلال و پرسپولیس رو ببینید و بررسی کنید بعد حرف بزنید. با افتخار یک استقلالیم.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۱:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنونم موجبات شادی و سرگرمی ما را فراهم کردین لامذهب رو نیست سنگ پا قزوینه خودشون با برزیل و آلمان مقایسه میکنن بنشین سرجاتون باد بیاد کل حرف و حدیثا در قالب طنز و کنایه اینه فوتبال اصلاح کنین نه لاف بزنین بحث ملی و غرور میهنیه.
Iran (Islamic Republic of)
از طرف یه لنگی
۰۱:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
قافیه چون تنگ آید شاعر به جفنگ آید وزیر پرسپولیسیه نمی دونم به فلان تیم باختن و ... بقولتون اگه پرسپولیسی ها می بازن دنبال مقصر نیستن بی ادعا میگن باختیم ادعای برند و لاف زدن نیستن بگن ما کیسه حموم، تنها برند دوستاره ایران هستیم دنبال توجیه کردن هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
داور و تیرک و مدافع حریف و صدا و سیما و وزیر و ... همه در کارند
تا لنگ بتواند بعد از ۹ سال ....خخخخخخ
فقط قشقایی
درود بر قدیمی ترین و با افتخار ترین و مردترین تیم ایران از هر جهتی که نگا کنی
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
این لنگیایی که هی شیش شیش میکنن.چون 6 تا از فتح خوردن هنوز زبوندرازی میکنن برا سرورشون.لنگیای کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
.....من موندم چطور کیسه بازی رو مهندسی کرد تا درست رو عدد 6 وایسته عدد شش واقعا تخصص کیسه است اینجاست که به هوش و تدبیر ایرانی باید بالید خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
میگن منصوریان فقط گفته عبد الرحمان میخوام. چون نمیتونه بیا تیم کیسه .از رحمان .ورحبم .خواسته به تیم کیسه بیان .اینم تغییر بزرگ .کیسه.
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۱:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
تاریخ فراموش نخواهد کرد :
1 - پرسپولیس 0 - فتح 6
2- پرسپولیس 0 - ایرانجوان بوشهر 5
3 - پرسپولیس ۱ - العرافه 5
و .....و.....و......................خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لنگی ها فریاد نمی زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
من نه طرفدار استقلال هستم نه پرسپولیس. ولی بازی که از استقلال دیدم آبروریزی ملی بود. ولی الان که بازی پرسپولیس و دیدم فهمیدم باز یک امیدی هست.کار به گذشته هیچ کدوم ندارم.حال واینده پرسپولیس امیدوار تره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
دیگه پرررررر روووووووو تر از کیسه کشا تو عمرم ندیدم سنگ پام اینقد رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
اون پنج جا رو خوب اومدی .افرین
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
زلزله چیه منصوریان روبزرگش نکنید بلدنیست شانسی دوم کرد ۶تایهارو اونم عربا۶تا زدن۱۲تایی شدن زلزله بیا استقلال نابودشد با منصوریان ورحمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
ریشه وهویت تو فوتبال چیزی نیست که با خوردن گل زیاد از بین بره یا با زدن گل زیاد برای تیمی به دست بیاد،بارسا باخت 11 به 1 هم از مادرید داره پس بارسا بارساست.اگه از نظر باشگاهی آبرویی تو آسیا داریم بخاطر استقلال است، شما پرسپولیسی بگید تو آسیا حرفی برای گفتن داشتید یا دارید به جز باخت به محمدان بنگلادش آنهم با سرمربیگری اسطوره آبی ها ناصر خان حجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
تیم محله ای هم میرفت تواسیا بااین ابروریزی برنمیگشت .
منصور خان درخت هرچی پر بارتر افتاده تر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
کلا تیم به اضمحلال رفته.باید منحل بشه. ...................
Iran (Islamic Republic of)
استقلال دو ستاره
۱۶:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
پرسولیسیا خیلی به اعداد علاقه دارن. رکورد 5 باخت پشت سر هم با علی دایی . باخت با 5 گل از الغرافه در حضور کریم باقری و باخت به قشقایی دسته سومی و بدترین نتیجه تو جام ملتهای اسیای 92 با علی پروین که حتی تیم ملی ایران از گروهش صعود نکرد. قهرمان شدن بعد از 9 سال در کشور در سالی که به استقلال باختن و 8 ملی پوش داشتن و با 50 سال سابقه فوتبالی هنوز فینال اسیا رو ندیدن و ... زدن 2 گل در 4 بازی رودرو امسال در مقابل تیمهای الریان و لخویای قطر که یکی از این گلها گل به خودی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
یه شهاب سنگ 6هزار تنی 6 ظلع 6پر هست که هر 44سال یه بار از کنار زمین عبور میکنه مخصوصا از آسمان ایران و خاورمیانه هم مستقیم با سرعت بالغ بر 6 برابر سرعت صوت عبور میکنه وااااااااااای چی گفتم خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان نه بخاطر شکست بلکه بخاطر شرکت درمتینگ دوست ندارم خواهشن خودت برو
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
بازی نبود که
صد رحمت به فوتبال دستی
Iran (Islamic Republic of)
خونم ابی رنگه
۱۵:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
این چه وضعیه برای استقلال کبیرررر درست کرده اید تمام امکانات پول رسانه در اختیار لنگیا قرار دادید حتی از سر کار گذاشتن یک هیئت مدیره قوی برای استقلال دریع کردید با دل ۳۰ میلیون هوادار چکار میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
چاره کار تغییر مدیر عامل و سرمربی به همراه کادر فنی تیمه
دوستان واقع بین باشیم منصوریان اصلا در حد و اندازه استقلال نیست ، دیدیم تو همه بازی ها حتی اون بازیهایی هم که برنده بود فقط و فقط دفاعی بازی کردن ، تیم که برای مساوی یا دفاع کردن بره قطعا باخته ، یه مربی خوب و کار بلد لازمه برای استقلال مربی که تفکر صرفا بازی دفاعی نداشته باشه و نترس باشه ، منصوریان حالا حالا ها باید دوره مربی گری تو اروپا بگذرونه تا بتونه بیاد مربی یه تیم بزرگ بشه ، اینکه یه فردی تعصب استقلالی داره دلیل بر این نمیشه که بیاد مربی تیم بشه ، مربی باید دانش به روز داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
زهراپرسپولیسی
۱۵:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
خدابگم چیکارتون کنه ابروواسه ایران نزاشتین بااینکه پرسپولیسیم ولی اندازه شماناراحتم حالاچرا6تالااقل یه دونه هم میخوردین میشدین 7تا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
شیش جدید یا شیش قدیم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
Jamshid. ☆☆
۱۵:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
لطفا آقای وزیر حالا پرسپولیسی هستی یا نیستی اینش مهم نیس,کسی که رو صندلی وزارت مبشینه باید برای همه مردم به طور عادلانه تصمیم وکار انجام بده وغیر از این جانبداری محسوب میشه.
آقای وزیر لطفا هر چه زودتر آقای افتخاری و این هیئت مدیره ناکار آمد را از ریاست خلع و حاجی فتح الله زاده رو برگردونید با وجود این عزیزلان راس کار به چهل سال گذشته برگشتیم . کسی که با باخت تیمش تب نکند دیگر به درد تیم ما نمیخورد باید,برود,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
الغراضه یادتون هست.پس بنشین سرجات.
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد آبی
۱۴:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
لنگی 6تا سهله 20 تام بخوره اس اس تو قلبه ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
انقدر بیچاره اید شش ۴۴ سال پیش و شیش برای تیم دیگرو کری می خونید .خودتون چی هستید گل بخودی لخویا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۷ المان به برزیل.کی می تونه ادعا کنه المان در تمام ادوار از برزیل بهتره.استقلال سومین تیم پر افتخار اسیا برزیلته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
دقت کردید پرسپولیس جز شیش حرفی برای گفتن نداره .این شش که دیگه به شما ربطی نداره پنج الغرافه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
پنج جدید الغرافه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان باید شجاعت اینو داشت که خودش میرفت ولی چون ترسوتر از این حرفاست و ایتو تو زمین هم ثابت کرد باید اخراجش کنن یه مربی خارجی بیارن مربی ترسو دردی رو از استقلال دوا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
6جدید یا6قدیم خخخ
۱۳:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
شیش جدید یا شیش قدیم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان باید اخراج بشه
Iran (Islamic Republic of)
یه استقلالی
۱۳:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
به قول ارش برهانی توفرهنگ استقلال هم بافرهنگه هم با معرفت باافتخار میگم که یه استقلالیم چون که
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
خدا الهلال رو واسه پرسپولیسیها حفظ کنه یادشون رفته چقدر خدا خدا کردن الهلال تبانی نکنه حالا هم انگار قهرمان اسیا شدن یادشون رفته شکست 5-1 از الغرافه رو شما هنوز آش خورید هر وقت ستاره گرفتین جواب احترامتون رو میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
ناراحت نباشید برا استقلالیا ۶ تا خوردن عادیه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سهراب راد
۱۳:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
بعضی ها معرفت ندارن ....... نمیفهمن ....کاریش هم نمیشه کرد چون ....نمیفهمن که نباید نمک رو زخم باشن.
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۲:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
والا خوب رویی دارید بخدا آبرو فوتبال ایران وبردید تواسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
6666666
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
میلیاردی پول میگیرن اینم بازیهاشون
استقلال خوزستان با وجود مشکلات مالی باز ابرومندانه حذف شد
این دوتا تیم فقط تیم پایتختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
بابا دارید خودتون مسخره میکنید به فکر تیم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
بابا دارید خودتون مسخره میکنید به فکر تیم باشید
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۲:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
العین 6....1 استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آقای علی منصوریان خیلی بادغرور گرفتش چطورکتفش راباز میکرد راه میرفت،!!خوب شدکه باخت،مگه نه پلیس میشد،!علی آقاحالاحاج صفی مارادستگیرنکنی،آخه گفته توپایتخت نمیرم،!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
العین نایب قهرمان اسیا بازی رفت استقلال ۱ العین ۰.بازی برگشت یه گل استقلال بهشون زد علیرعم دریافت ۶ گل.لخویا پرس رفت هیچ گلی نزد برگشتم پرس گل نزد خودشون به خودشون گل زدند.شانسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
زمانی
۱۱:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
همه مدیران استقلال و سرمربی باید عوض شن،در غیر اینصورت فقط وقت تلف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وزیر پرسپولیسی چه کار می خواد برای استقلال بکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیندار
۱۱:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آقایون پرسپولیسی خوبه خودتون گل نزدیدا گل به خودی زدند
شما حتی عرضه ی گل زدن ندارید ولی استقلال با وجود دریتفت ۶ گل حداقل ۲ تا گل خودش زد
Canada
کیسه سوز
۱۴:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
الحق که چقد رو دارین شماها
علی منصور که تخصصش تو اسیا بود و بگفته خودش تیم اول پایتخت باید چن تا گل تیمش میخورد تا طرفدارای استقلال از رو میرفتن؟؟!!!12تا؟18تا؟24تا؟برید یه فکری به حال خودتون بردارید کیسه هااااا خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
من موندم چطور کیسه بازی رو مهندسی کرد تا درست رو عدد 6 وایسته عدد شش واقعا تخصص کیسه است اینجاست که به هوش و تدبیر ایرانی باید بالید خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وزیرپرسپولیسی به این زودی کاری برای استقلال انجام نمیده.میزارن زمان ازدست استقلال خارج بشه بعد تعیین تکلیف میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
چی میگی عروس بازی نمی تونه بکنه میگه دیوار کجه برو بابا هرتیمی قوی باشه و بابرنامه باشه موفق میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
6تایا 6 تایا 6تایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان مربی نیست. فقط ..... و شبیه مربیان کرده خودشو.

هیچی بلد نیست.

فقط باید اخراج گردد.
Iran (Islamic Republic of)
نریم
۱۱:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
نمیخوام راجع به پیامتون نظری بدم.ولی این پیامایی ک میزارید از یه جهت خوبه ک فرهنگ نداشته ی پر3پولیسیارو نشون میدعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
تا حالا هیچکس با این لحن معدبانه تحقیرم نکرده بود!
حرفهای یک لنگی با خودش،بعد خوندن این پست
لایک داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آقا زلزله ۸ ریشتری تو زمین امد هیئت مدیره که چیزی نیست
خخخخخخخخخخخ
داش علی منصوریان
فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آقا دیگه دست از سر کیسه ها بردارین خخخخ بزارین به داغ خودشون بسوزن چیکارشون دارین هی خبر و هی داغشونو تازه میکنین خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آره این لنگه راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
کیسه ها فریاد نمی زنند
آخرین اخبار