نشست هماهنگی لیگ هفدهم آغاز شد + عکس

نشست هم اندیشی مربیان تیم های لیگ برتری در حضور تنها 5 مربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست‌ هم‌اندیشی مربیان تیم‌های لیگ برتری برای بررسی تقویم فصل هفدهم لیگ برتر عصر امروز در حالی در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شد که از جمع مربیان تیم‌های لیگ برتری فقط 5 سرمربی حضور داشتند.

غیبت بیشتر مربیان لیگ برتری در نشست هماهنگی شروع لیگ هفدهم

فراز کمالوند، مجید جلالی، اکبر میثاقیان، رضا مهاجری، مهدی تارتار و محمد مومنی و همچنین ستار همدانی حضور داشتند که به همراه علیرضا اسدی و سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ، تقویم پیشنهادی را برای آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر به بحث و بررسی گذاشتند.

نشست هماهنگی لیگ هفدهم آغاز شد + عکس
نشست هماهنگی لیگ هفدهم آغاز شد + عکس

استقبال کم‌رنگ سرمربیان تیم‌های لیگ برتر در جلسه امروز از نکات قابل‌توجه بود و ضمن اینکه محمد مؤمنی نیز که در کلاس مربیگری حرفه‌ای حضور داشت، امروز در این جلسه حاضر شد.

طبق تقویم پیشنهادی مربیان و مسسولان فدراسیون قرار است هفته اول فصل جدید از سی‌ام تیرماه سال جدید آغاز خواهد شد.

غیبت بیشتر مربیان لیگ برتری در نشست هماهنگی شروع لیگ هفدهم

در این نشست سعید فتاحی اعلام کرد ساعت، چمن و توپ برگزاری مسابقات مهم ترین و ساده ترین اصول برگزاری برگزاری یک بازی است و اگر تیم ها این مسائل را رعایت نکنند حق میزبانی از بازی های لیگ برتری ندارند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد اگر ایرادهای ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برطرف نشود، این ورزشگاه نمی تواند در لیگ هفدهم میزبان بازی ها باشد و تیم های سیاه جامگان و پدیده باید از ورزشگاه دیگری برای میزبانی بازی های خود استفاده کنند.

علیرضا اسدی اعلام کرد به دلیل بی برنامه بودن فوتبال ایران مربیان لیگ برتری یا خیلی خوش شانس هستند که در این لیگ مربی گری می کنند یا خیلی خوش سابقه. بنابراین باید مانند گلادیاتور در این لیگ بجنگید.

اسدی درباره غیبت بیشتر مربیان در نشست گفت: سازمان لیگ برای سرمربیان همه تیم ها نامه فرستاده اما شاید برخی مربیان خسته یا مریض هستند که به نشست نیامدند.

بروز رسانی می شود ...

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار