مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلیل غیبت منصوریان و بازیکنان استقلال در جشنواره حجازی را نمی دانم اما با این حرکت حس بدی ایجاد شد.

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم جشنواره ناصر حجازی اظهار داشت: خوشحال و مفتخر هستم که توانستم به این مراسم بیایم و در کنار بازیکنان نسل فعلی و گذشته فوتبال و خانواده ناصر حجازی یاد وی را زنده نگه دارم. باید از برگزارکنندگان این جشنواره تشکر کنم.

وی درباره غیبت بازیکنان و سرمربی تیم استقلال در این مراسم بیان کرد: باید از افرادی که به این مراسم دعوت شدند و نیامدند ایراد گرفت چراکه حس بدی در من ایجاد کردند. امیدوارم در دوره های بعدی برگزاری جشنواره حجازی تمام دعوت شدگان در مراسم شرکت کنند. البته جشنواره شب گذشته هم به خوبی برگزار شد. 

فریبا درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی بازیکنانی چون امید ابراهیمی و مهدی رحمتی اظهار داشت: امید ابراهیمی از امروز تمرینات آماده سازی خود را شروع می کند. چهار بازیکن آسیب دیده دیگر ما به وضعیت بدنی خوبی رسیده اند و می توانیم از آن ها در بازی بازگشت مقابل العین استفاده کنیم. مهدی رحمتی هم MRI  گرفته و مشخص شده مشکل خاصی ندارد. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب از سد العین در امارات هم بگذریم. 

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران درباره جو سازی برخی رسانه های اماراتی نسبت به میزبانی استقلال در بازی با العین گفت: آن ها اشتباه کردند چرا که بازی استقلال و العین از لحاظ امنیت و نظم هیچ مشکلی نداشت.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار