فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: از جمله طرح‌های شاخص قرارگاه خاتم‌ سپاه پاسداران، نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرتیپ پاسدار عبادلله عبداللهی در بازدیدی که از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل داشت، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای توسعه اشتغال و اقتصاد مقاومتی اقدامات سازندگی مختلفی را در سراسر کشور انجام می‌دهد که از آن جمله می‌توان به پروژه بزرگ نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی در حدود 700 نفر مشغول به کار خواهند شد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در حوزه‌های مختلف تولید برق، انرژی و احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی اقدامات ارزنده‌ای داشته و احداث 45 میلیارد متر مکعب مخزن آبی در سراسر کشور از نمونه این اقدامات انجام پذیرفته می‌باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: با عملیاتی شدن فازهای دیگر از نیروگاه سیکل ترکیبی، 55 میلیون متر مکعب گاز به میزان ظرفیت این نیرو‌گاه افزوده خواهد شد.

سردار عبداللهی به خودکفا شدن کشور در تأمین بنزین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدید ایجاد شده در این نیروگاه، علاوه بر اشتغال‌زایی برای نیروهای بیشتر، ظرفیت تولید انرژی و بهره‌وری را نیز افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: از جمله طرح‌های شاخص و مهم قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) که در کل کشور انجام گردیده می‌توان به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل اشاره کرد و با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ ملی، در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی اقدامات ارزنده‌ای انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.