مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت تا قتل ووشوکار بندرعباسی را در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت 
 
سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سمند در ساعت 05:30 صبح امروز(پنج‌شنبه) در محور هراز، حدفاصل لاریجان - آمل، 200 متر بعد از تونل شماره 9 از مسیر خود واژگون شد.

وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راننده و سرنشین سواری سمند در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پايان اظهار داشت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه در حال بررسی علت تصادف هستند.
 
واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد
 
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 18:00 مورخه 1396/02/21 یک فقره "سرقت به عنف منزل" در خیابان قندی به کلانتری 114 عباس اعلام شد.
 
در تحقیقات اولیه، از سوی سرایه‌دار و همسرش به مأموران اعلام شد که سه نفر تحت عنوان مأمور اداره آب و فاضلاب وارد خانه شده و پس از ضرب  و شتم سرایه‌دار و بستن دست و پای وی، اقدام به تخریب گاو صندوق مالباخته در طبقه دوم و سرقت اموال با ارزش داخل آن کردند. 
 
کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت اطلاع پیدا کردند که محل سرقت، ساختمانی چند طبقه است که بنا بر اظهارات سرایه دار و همسرش، سارقان جهت انجام سرقت به طبقه دوم آن مراجعه کردند.

بررسی اظهارات سرایه دار و همسرش مبنی بر انجام سرقت توسط سه سارق قوی هیکل در حالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که بازبینی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته ساختمان مجاور محل سرقت و همچنین شعبه بانک ابتدای خیابان نشان داد که در ساعت اعلامی برای سرقت، هیچگونه تصویری در خصوص تردد سه مرد در محدوده سرقت با مشخصات ارائه شده از سوی سرایه دار وجود ندارد و سرایه‌دار در این مرحله دستگیر و روانه زندان شد.
 
واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
دهدشت لرزید 
 
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از موسسه ژئوفیزیک ، ظهر امروز (پنج شنبه) و  در ساعت 12:17 زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر در دهدشت کهگیلویه و بویر احمد رخ داد .

این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوست .

گفتنی است، تاکنون گزارشی از وقوع خسارت مال و جانی این زمین لرزه اعلام نشده است.
 
واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
تخریب 3 خانه بر اثر نشت گاز
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: بر اثر نشت گاز و انفجار ، 3 خانه در شهرک حمیدیان رشت تخریب شد. نبود بست و خارج شدن شلنگ اجاق گاز از لوله گاز عامل انفجار 3 منزل مسکونی شد .  
 
مومنی افزود: شدت انفجار به حدی بود که علاوه بر تخریب ۴۰ تا ۸۰ درصدی ۳ خانه ، موجب شکستگی شیشه ها و ترک خوردگی دیوار چند خانه در اطراف محل حادثه شد.
 
وی گفت: در این حادثه 2 نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان  پسری جوان است به طور سرپایی مداوا شد و مصدوم دیگر که زنی ۳۵ ساله است به علت شدت جراحات و سوختگی از ناحیه سر و صورت به بیمارستان انتقال یافت.
 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره به اینکه 20 آتش نشان  با 6 دستگاه خودروی اطفایی حریق و نجات به محل حادثه اعزام شدند اعلام کرد: آتش نشانان علاوه بر ایمن سازی محل حادثه ،  قطع سامانه برق و گاز به مصدومان امداد رسانی کردند.
 
مومنی تصریح کرد: میزان خسارات مالی این حادثه در دست بررسی است.
 
واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
جزغاله شدن تریلی حامل بار در آتش
 
به گزارش گروه اجنماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز تریلی حامل بار علوفه در شهرک دوکوهه اندیمشک،بر اثر تماس با سیم برق،در آتش سوخت.  سوختن تریلی حامل بار علوفه در شهرک دوکوهه شهر اندیمشک، بر اثر تماس با سیم برق، را در این فیلن خواهید دید.
 
 
آتش سوزی منزل مسکونی در انزلی
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منزل مسکونی در شهر انزلی استان گیلان، بطور ناگهانی دچار حریق شد.در فیلم زیر آتش سوزی منزل مسکونی در شهر انزلی ،تصویربرداری شده است.
 
 
حادثه آتش سوزی در یک سالن عروسی
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آتش سوزی مراسم عروسی در زارچ چهار مصدوم برجا گذاشت.
 

حامد کلانتری مسوول آتش نشانی زارچ گفت: آتش سوزی چهارشنبه شب در یک تالار عروسی در این شهر، چهار مصدوم برجا گذاشت که دو نفر از آنان از نیروهای آتش نشان بودند.

حامد کلانتری افزود: آیین عروسی متعلق به اتباع خارجی بوده است.

وی اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 23 و 42 دقیقه رخ داد که نیروهای آتش نشانی و اورژانس سریع به محل اعزام شدند.

 کلانتری یادآور شد: در این حادثه حدود 15 نفر به دلیل استنشاق دود برخاسته از قسمت زیرزمین به طبقات فوقانی، دچار تنگی نفس و مشکلات تنفسی شدند که توسط اورژانس مستقر در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

 مسوول آتش نشانی زارچ گفت: در این حادثه دو آتش نشان و دو نفر از مهمانان عروسی بعلت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند که دو آتش نشان مصدوم ترخیص شده اند.

وی اظهار کرد: علت حادثه در دست کارشناسی است اما شواهد نشان می دهد که آتش سوزی به دلیل اتصال برق رخ داده است.

تعداد مهمانان عروسی افزون بر 450 نفر اعلام شده است.
 
واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد
بخش زارچ با حدود 20 هزار نفر جمعیت در 15 کیلومتری مرکز یزد قرار دارد.
 
اتوبوس بندرعباس به شیراز واژگون شد/ ۱۱ مسافر مصدوم شدند 
 
مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز اورژانس لارستان در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ساعت 4 و 19 دقیقه بامداد امروز با اعلام گزارش واژگونی اتوبوس حدفاصل بریز و شرفویه (روستای مسیح آباد) 3 دستگاه آمبولانس از لار و یک دستگاه از بریز به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس 25 سرنشین داشت ادامه داد: 11 نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

حاجی رجبی اظهار کرد: 7 نفر از مصدومان به مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار منتقل و 4 نفر سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: وضعیت مصدومان مطلوب گزارش شده است.
 
واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
ووشوکار بندرعباسی به قتل رسید
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد اسدی رئیس هیأت ووشوی نهاوند گفت: ووشوکار تیم شهرداری بندرعباس در جریان یک درگیری به قتل رسید. این حادثه اول خرداد به دنبال درگیری خیابانی رخ داد که امید ظفری با ضربات چاقوی یک جوان نهاوندی دیگر به قتل رسید.

احمد اسدی با بیان اینکه امید ظفری برادر فرود ظفری قهرمان ووشو جهان در مسابقات کشورهای اسلامی است که طی روزهای گذشته مدال طلای مسابقات ووشو را کسب کرده است،‌ اظهار کرد: امید ظفری نیز از ورزشکاران موفق استان و شهرستان در رشته ووشو بود که افتخارات بسیاری را در کارنامه دارد.

رئیس هیأت ووشوی نهاوند بیان کرد: به سوگ نشستن جامعه ورزش و ووشوی کشور و خانواده این ورزشکار در حالی است که خود را برای استقبالی گرم از قهرمان ووشو آماده می‌کردند.

 امید ظفری سابقه حضور در تیم شهرداری بندرعباس را دارد و در سال 93 در وزن 75 کیلوگرم موفق شد مدال طلای مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی را به دست بیاورد.
 
 واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
سقوط سنگ بر روی کارگر قربانی گرفت 
 
مصطفی افشار نیک مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام این خبر اظهار داشت : ظهر امروز (پنج شنبه) و در ساعت 12 حادثه سقوط سنگ بر روی کارگر در یکی از روستاهای اطراف نیشابور رخ داد که منجر به مرگ وی شد.
 
وی تصریح کرد: تلاش پرسنل اورژانس و آتش‌نشانی برای نجات جان مصدوم بی‌فایده بود و به علت صدمات شدید مصدوم در صحنه جان باخت.

واژگونی خودرو سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت/ سرقت یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، سرقت ، قتل ، انتظامی ، دزدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار