دانش‌آموزان اصفهانی بیشترین تعداد نامه را به مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU)ارسال کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان،در حاشیه آیین تجلیل از « مستوره سادات میرزاده حسینی » نفر برتر مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) در کاشان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: از دانش‌آموزان سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه ارسال شد که 1800 نامه آن از استان اصفهان بود و 800 نامه از این تعداد نیز مربوط به شهرستان کاشان بود.

بیژن حقیقی، با اشاره به برگزاری چهل و ششمین دوره از مسابقات نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) ویژه نوجوانان در سط ح بین‌الملل افزود: این مسابقه با هدف افزایش آگاهی از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و ترویج فرهنگ مکاتبه بهمن و اسفندماه 95 همزمان با کل دنیا در ایران برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه«تصورکنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید در این صورت برای کمک به دبیر کل ابتدا به کدامیک از موضوعات مورد بحث جهان خواهیدپرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهیدنمود» موضوع امسال این مسابقه بود افزود: 22 نامه از بین حدود 6 هزار نامه به عنوان رتبه‌های برتر انتخاب شد.

به‌گفته‌وی، پنج نفر از این 22 دانش‌آموز انتخابی از سراسر کشور از استان اصفهان بودند که

نامه انتخابی توسط اتحادیه کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان که برای ترجمه و ارسال به اتحادیه پست جهانی انتخاب شد از این پنج نفر و شهر اصفهان بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان،رتبه برتر مستوره سادات میرزاده حسینی از دبیرستان شهید ترکیان کاشان را یکی از این پنج نفر یادآو رشد و گفت:صاحبان 22 نامه برتر تمبر فاخر طلا و نقره از دست وزیر دریافت کردند و شرکت ملی پست به 100 دانش‌آموز دیگر نیز جوایز نفیسی اهداکرد.

حقیقی،در پایان با تقدیر از همکاری اداره‌ کل‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و کانون فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری این مسابقه گفت:شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با انجام این اقدام فرهنگی همپای سراسر ادارت پست دنیا تلاش فعال کرد تا با ترغیب نوجوانان علاوه برآشنایی آنها با اهمیت سرویس‌پستس در جامعه درراستای ترویج فرهنگ نامه‌نگاری نیز موثرباشند.

شایان ذکر است: سید سعید رجالی مدیر کل اداره پست استان اصفهان، معاونین وی و مدیر روابط عمومی این اداره برای شرکت در آیین تجلیل از دانش آموز کاشانی به عنوان برگزیده مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۱۷ اتحادیه پستی جهانی(UPU) در قالب برگزاری همایش کارکنان اداره‌های پست کاشان و آران و بیدگل همراه با آغاز اجرای طرح پایگاه نشانی ملی مکان محور«G-NAF» و آغاز عملیات بازسازی دفتر مبادله پستی به کاشان سفر کرده‌بودند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.