استاندار کرمانشاه گفت: با کمک بانک توسعه زیر ساخت آسیا، کار ساخت فاز‌های دوم و سوم تصفیه خانه کرمانشاه نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسد الله رازانی در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه خانه شهر کرمانشاه اظهارداشت: اکنون سیستم جمع آوری فاضلاب شهر کرمانشاه یک سوم فاضلاب این شهر را تصفیه می‌کند.

وی با بیان اینکه در تصفیه این یک سوم نیز مشکلاتی وجود دارد، گفت: باید مشکلات سیستم تصفیه خانه کرمانشاه برطرف شود و اقدامات لازم به منظور توسعه تصفیه خانه نیز انجام شود.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: بانک توسعه زیر ساخت آسیا ۲۳۰ میلیارد تسهیلات برای توسعه فاز‌های دوم و سوم فاضلاب کرمانشاه اختصاص داده است.

رازانی با اشاره به اینکه طرح توسعه تصفیه خانه کرمانشاه توسط وزارت نیرو در حال انجام است، گفت: کارشناسان وزارت نیرو و بانک توسعه زیر ساخت آسیا بازدید‌ها واقدامات کارشناسی خود را انجام داده اند و به نظر می‌رسد که این تسهیلات تابستان امسال در اختیار پروژه قرار دهند.

وی توضیح داد: اجرای این پروژه می‌تواند کمک بسیاری به محیط زیست و صنعت استان کمک و مشکلات پیش آمده به واسطه فاضلاب شهر کرمانشاه را برطرف کند.

وی بیان داشت: اجرای پروژه تکمیل تصفیه خانه کرمانشاه بودجه دولتی نیز دارد که به صورت سالانه پرداخت می‌شود.

 
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.