میزان کسری تجاری آمریکا در بخش کالا در ماه آوریل امسال به 67 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بورسیه، بر اساس اعلام وزارت بازرگانی آمریکا، میزان کسری تجاری این کشور در بخش کالا در ماه آوریل امسال به 67 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید. این در حالی است که کارشناسان مسائل اقتصادی و مالی پیش بینی کرده بودند رقم این شاخص در این ماه به 64 میلیارد و 700 میلیون دلار برسد.

همچنین شمار هفتگی بیکاران ‏متقاضی بیمه بیکاری در ‏آمریکا ‏بیشتر از آنچه ‏پیش بینی شده ‏بود، در هفته گذاشته افزایش یافته است.

بر اساس اعلام وزارت کار آمریکا، شمار هفتگی بیکاران ‏متقاضی بیمه بیکاری در ‏آمریکا ‏درهفته گذشته(هفته منتهی به 20 ماه مه) با 1000 نفر افزایش به 235 هزار و 250 نفر رسید. کارشناسان مسائل اقتصادی و مالی پیش بینی کرده بودند شمار هفتگی بیکاران ‏متقاضی بیمه بیکاری در ‏آمریکا تا هفته منتهی به 20 ماه مه به 238 هزار نفر برسد. 

میانگین متحرک شمار ‏هفتگی متقاضیان بیمه ‏بیکاری در ‏فاصله زمانی ‏چهار هفته‌ای، یعنی ‏روند نقطه به نقطه این ‏شاخص در این فاصله ‏زمانی با ‏حذف نوسانات ‏فرعی آن، در هفته منتهی به 20 ماه مه به 235 هزار و 250نفر رسید. 

نرخ بیکاری برخوردار از حق بیمه بیکاری در آمریکا در هفته منتهی به 13 ماه مه به 1.4 درصد رسیده بود که نسبت به هفته قبل از آن تفاوت چندانی نشان نمی دهد. شمار بیکاران برخوردار از حق بیمه بیکاری در آمریکا نیز در هفته گذشته به یک میلیون و 923 هزار نفر رسید که نسبت به هفته قبل از آن 24 هزار نفر افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار