ساری؛

ناامیدی دشمنان با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای

مردم در انتخابات 29 اردیبشهت با اثر انگشت‌های خود دشمن را ناامید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: ما باید قدردان مردم باشیم چراکه مردم ثابت کردند در انتخابات با اثر انگشت‌های خود دشمن را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه این دوره انتخابات یک رفراندوم و حضور حداکثری در داخل و خارج کشور بود و چرا نمی‌توانیم آن را تحلیل کنیم که حضور حداکثری مردم برای چیست افزود: باید بتوانیم با وحدت و انسجام کشور جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و حماسه جاوید که مورد حیرت جهانیان شد از مردم قدردانی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ریاست جمهور برنده انتخابات است و باید گذشته‌ها فراموش شود و جناحی عمل نشود و از افراد توانمند استفاده کرد.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه برنده واقعی انتخابات مردم بودند و در بهار اردیبهشت بهار دیگری را مردم خلق کردند، افزود: ان‌شاالله انقلاب ما پاییز نداشته باشد و مسؤولان مشکلات جامعه را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه حلول ماه رمضان ماه ضیافت الهی قرار داریم به اصناف توصیه کرد قیمت‌ها را در ایام ماه مبارک رمضان کنترل کنند و به‌فکر اقشار ضعیف جامعه باشند و افزایش قیمت نداشته باشند و رحم و مراعات کنند.

امام جمعه ساری به سفر ترامپ به عربستان اشاره کرد و گفت: خوش‌رقصی آل‌سعود برای آمریکا ننگین است و سران آل‌سعود لیاقت جمهوری اسلامی را ندارند.

پس از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی پیرامون جنایات اخیر رژیم وابسته آل‌خلیفه و اهانت و بازداشت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ساری برگزار شد.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار