امام جمعه موقت سمنان گفت : مردم ایران با مشارکت حداکثری خود به جهانیان ثابت کردند که پیروز اصلی انتخابات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: حضور حد اکثری مردم پای صندقهای رای ، اعلام حمایت از ولایت و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود : مردم با این مشارکت پایبندی خود به نظام وانقلاب را ثابت کردند و رییس جمهور منتخب و نمایندگان شوراها نیز باید بدانند که رقابت به پایان رسیده و حالا وقت خدمت به این ملت است .

خطیب موقت جمعه سمنان افزود: رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال مردم از ضروریات جامعه است که باید در الویت قرار گیرد.

امام جمعه موقت سمنان همچنین سوم خرداد سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر را یاد آور شد و گفت: آزاد سازی بیش از پنج هزارکیلومتر مربع از خاک کشور در سوم خرداد ، یکی از معجزات دفاع مقدس بود که هیچ گاه نباید فراموش شود.

حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه دشمنان برای تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی میکنند گفت: تا زمانی که همه مطیع وگوش به فرمان رهبری باشیم هیچ یک از برنامه ریزی های دشمنان به نتیجه نخواهد رسید.

امام جمعه موقت سمنان گفت: حذف موضوع جهاد و شهادت از مجموعه کتابهای درسی یکی از اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی در کمرنگ کردن فرهنگ مردم در این زمینه و تضعیف باورها و اعتقادات آنان است.

خطب جمعه سمنان در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان بر بهره گیری از فیوضات این ماه الهی تاکید کرد .

حجت الاسلام عبد وس همچنین با گرامیداشت پنجم خرداد به عنوان روز حمایت از خانواده های زندانیان گفت: گلریزان در ماه مبارک رمضان یکی از فرصتهایی است که میتوان به همنوعان گرفتار کمک کرد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.