امروزه دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال آن هستند که خانواده ها را دچار غفلت کنند تا جوانان را از دین اسلام منحرف و بنیان خانواده‌ها و مسلمانان را سست و نابود کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و شفای عاجل برای همه بیماران گفت: امیدوارم که حق تعالی به همه ما مسلمانان رحم کند.
 
وی با اشاره به آیه 133 سوره آل عمران گفت: خداوند در این سوره به مسلمانان دستور داده که برای رحمت و کرمت خدای پرودگار و آن بهشتی که برای مخلوقات آماده است عجله و کوتاهی نکنید.
 
امام جمعه سنندج با اشاره به ماه مبارک رمضان تصریح کرد: جمعه امروز از سوی خالق پروردگار میهمان عزیز و معقولی به همه منازل مسلمانان می‌رود و آماده دیدار است و همه باید با استقبال گرم و صمیمی به پیشواز آن برویم.
 
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی جامعه گفت: مسلمانان از مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی پرهیز کنند چراکه دشمنان به دنبال آسیب‌رساندن به جوانان و بنیان خانواده‌ها هستند.
 
ماموستا خدایی افزود: دشمنان چون از همه راه‌ها و ترفندها نتوانسته‌اند به آن افکار شوم خود برسند؛ امروزه از طریق جنگ نرم به دنبال آن هستند که جوانان را از دین اسلام منحرف و بنیان خانواده‌ها و مسلمانان را نابودکنند.
 
انتهای پیام/ پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.