امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران پیروز اصلی انتخابات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نماینده  ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت  گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند  پیروز اصلی انتخابات ملت ایران ونظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی  مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت وسلامت انتخابات را از ویژگی های مهم انتخابات در نظام ایران اسلامی برشمرد وگفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان  کردند:  در انتخابات گوهر در خشان عزم واراده ملی در برابر چشم جهانیان به جلوه در آمد.
 
 امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه با هم باید برای ساختن ایرانی آباد ومقتدر تلاش کنیم افزود: مساله اصلی مردم  ، اقتصاد، تولید واشتغال است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی سفر  رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی را یاد آور شد وگفت:  گرفتن عکس یاد گاری ابر قدرت ها با سران دیکتاتور منطقه لکه ننگی در کارنامه آنان است
 
 وی با یاد آوری اینکه آمریکایی ها همواره مدعی حقوق بشر هستند  اما مردم بحرین را سرکوب و رهبر آنها را دستگیر می کنند که این اقدام آنها نقض مسلم حقوق بشر است.
 
 نماینده ولی فقیه در استان  با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به احسان ، نیکو کاری واخلاق مداری در این ماه اشاره کرد وافزود: دستگیری از مستمندان یکی ازسنت های حسنه مردم در این ماه است.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.