رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: برای بازی‌های جام رمضان بزرگسالان امسال تاکنون 15 تیم ثبت‌نام کرده‌اند اما ما مسابقات را بر اساس 16 تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌نقی انصاری عصر امروز در مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام رمضان شهرستان شهرضا با بیان این که آیین‌نامه این مسابقات تدوین‌شده و در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد، اظهار کرد: مسابقات جام رمضان امسال هر شب از ساعت 8 و 30 دقیقه شروع و با 3 بازی فشرده ساعت 11 و 30 دقیقه به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در برگزاری این مسابقات با محدودیت زمانی مواجه بودیم، گفت: به دلیل این محدودیت‌ها زمان بین بازی‌ها کاهش یافته و این مسابقات باید در ساعت مقرر شروع و در ساعت مقرر به اتمام برسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا  ادامه داد: برهمین اساس تیم‌ها باید 15 دقیقه پیش از مسابقات در محل مسابقه حاضر شده و خود را گرو کنند.

انصاری با تأکید بر لزوم جلوگیری از تأخیر در برگزاری مسابقات، گفت: برای بازی‌های جام رمضان بزرگسالان امسال تاکنون 15 تیم ثبت‌نام کرده‌اند اما ما مسابقات را بر اساس 16 تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تیم‌ها در مجموع چهار تیم «الف» تا «د» با یکدیگر مسابقه خواهند داد، گفت: جای یک تیم در گروه «د» خالی مانده که تا زمان شروع مسابقات این تیم فرصت حضور تیم جدید وجود خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا تاکید کرد: در صورت تأخیر تیمی در مسابقات، آن مسابقه با نتیجه 3-0 به نفع تیم مقابل محاسبه می‌شود.

وی در ادامه به قوانین این سری از مسابقات اشاره کرد و افزود: قوانین مسابقات امسال بر اساس آخرین تغییرات فیفا بوده و با مسابقات جام فجر تفاوتی نخواهد داشت.

انصاری ادامه داد: هر مسابقه نیز در دونیمه 20 دقیقه برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد یک بازی زیبا از همه تیم‌ها باشیم.

وی با بیان این که شروع مسابقات از ابتدای ماه مبارک رمضان خواهد بود، عنوان کرد: مسابقات به‌طورقطع تا 18 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و به‌صورت گروهی دنبال می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان این که برگزاری مسابقات گروهی به روش دوربادور و نزدیک با نزدیک پیگیری می‌شود، عنوان کرد: در این سری مسابقات تیم اول گروه «الف» با تیم دوم گروه «د»، تیم دوم گره الف با تیم اول گروه «د» و به این صورت تا انتها مسابقه خواهند داد.

وی ادامه داد: هر تیم باید آلبوم ورزشی، بیمه ورزشکاران، اسامی سرپرست و بازیکنان و چک ضمانت داشته باشد.

انصاری در ادامه به فعال کمیته انضباطی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم‌ها اگر اعتراضی به نحوه برگزاری مسابقات و یا داوری دارند، می‌توانند پس از بازی‌ها این اعتراض خود را در کمیته انضباطی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه داوری، حضور داوران کشوری و استانی کیفیت مسابقات را بالا برده است، تصریح کرد: با توجه به این که دستورات جدیدی در حوزه داوری ابلاغ نشده و فرت ابلاغ دستورات جدید نیز فراهم نیست، داوری بر اساس قوانین داوری مسابقات جام فجر پیگیری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه ما 4 تیم از شهرهای جرقویه، طالخونچه، سمیرم و بهارستان داریم، گفت: این چهار تیم قرعه‌کشی شده و در گروه‌ها تقسیم می‌شوند.

وی ادامه داد: در بین تیم‌های شهرستان شهرضا نیز 4 تیم میراب ب، ایرانول، شهید تقوی، و آرش به عنوان سرگروه‌های این سری از مسابقات درنظر گرفته می‌شوند.

انصاری با اشاره به حضور 2 تیم میراب در این سری از مسابقات، خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت این سری از مسابقات قرعه کشی‌ها به نحوی خواهد بود که 2 تیم میراب در یک گوه مشترک قرار نگیرند.

وی در انتها اذعان کرد: 7 تیم دیگر نیز به قید قرعه در گروه‌ها تقسیم می‌شوند تا خود را برای برگزاری این سری از مسابقات آماده کنند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار