امام جمعه کرمانشاه تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان را تکیه بر توان داخلی با محوریت اقتصاد مقاومتی دانست.

ماه رمضان، ماه لطافت روح و جانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به برکات ماه رمضان، این ماه را ماه لطافت روح و جان و تزکیه نفس توصیف کرد.

آیت اله علما روزه گرفتن را موجب تقویت حالت نورانی و ملکوتی در انسان عنوان کرد و گفت: همه ما باید قدر این ماه مبارک را بدانیم و برای توجه به معنویات تلاش کنیم.

وی افزود: در این ماه اعمال مورد قبول خداوند است، لذا باید به این دعوت ویژه خداوند تبارک و تعالی توجه ویژه داشته باشیم و با ذکر سبحان الله به پیشواز و استقبال ماه مبارک رمضان برویم و آن را قدر بدانیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل، اظهار داشت: ایشان فرمودند که آمریکا به آسانی دست از سر ما بر نمی‌دارد و این روز‌ها دوباره علیه ما تحریم وضع می‌کند که امام از سال‌ها قبل بار‌ها نسبت به این موضوع هشدار داده بودند.

آیت اله علما همچنین به سند خلاف عرف وشرع ۲۰۳۰ اشاره کرد وگفت: ممکن است چند حرف خوب هم در این سند باشد، اما خلاف اخلاق و شرع است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسؤولان فرهنگی باید جلوی سند مذکور را بگیرند چرا که نفوذ همین‌گونه اتفاق می‌افتد.

خطیب جمعه کرمانشاه به خرید ۴ میلیارد دلاری خرید اسلحه توسط عربستان از آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: نبض عربستان سعودی در دست آمریکا است و آمریکا نمی‌خواهد منطقه آرام باشد و باید قدر آرامش و امنیت کشورمان را بدانیم.

وی با اشاره به بیانیه تشکر رهبری در خصوص حضور حماسی مردم در انتخابات، اظهار داشت: ایشان از همان عید در مشهد تاکید بر حضور مردم داشتند و انصافا باید به این مردم تبریک گفت، زیرا مردم با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رأی حماسه آفریدند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تهاجم به بیت شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و گفت: حکومت بحرین نمی‌تواند این پیرمرد را تحمل کند و این‌ها ضد ارزش و حمله به شرافت وانسانیت مسلمین است و این‌ها اینجور با ارزش‌ها معارضه دارند و دنیا هم سکوت کرده است، لذا این عمل کثیف محکوم است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.