معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : فرماندهی انتظامی استان همه تدابیر لازم را برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

پليس زنجان تدابير لازم را برای ماه مبارك رمضان در نظر گرفته استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ غلامرضا امیدی به اقدامات انجام شده توسط فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان همه تدابیر لازم را برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.
این مقام مسئول افزود: پلیس در سطح استان زنجان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسمات این ماه و راهپیمایی باشکوه روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.
امیدی با اشاره به محدودیت‌های ماه رمضان گفت: روزه‌خواری در منظر عموم طبق قانون ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی از ممنوع بودن فعالیت اغذیه فروشان و صنوفی در ماه رمضان خبر داد و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان وظیفه پذیرایی از مسافران بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.
این مقام مسئول ادامه داد:در این راستا رعایت کلیه دستورالعمل‌های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه محترم در ماه مبارک رمضان مورد تاکید است. بدیهی است فروشندگان مواد غذائی – رستوران‌ها – تالارهای پذیرایی – اغذیه فروشی‌ها و ... موظف به رعایت این مساله بوده و ماموران انتظامی استان هم با کسانی که بخواهند بعضا مقررات را رعایت نکند برخورد قانونی و لازم بعمل خواهند آورد.
امیدی  اظهار امیدواری کرد :با گذراندن این تکلیف شرعی و تقویت روح پرهیزگاری امساکی همه جانبه از ممنوعیت‌های شرعی و قانونی بیش از پیش در نهاد ما پایدار شود و جامعه‌ای سالم و امین را به ارمغان آورد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان زنجان بطور شبانه روز آماده دریافت اخبار و گزارش‌های شهروندان عزیز استان است.
 
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.