تاتازی گفت: ریچاردز سرطان تیم بود و یکی از دلایل ناکامی ما در رقابت های غرب آسیا حضور این بازیکن در تیم بوده است.

بسکتبالیست نفت آبادان: ریچاردز سرطان تیم نفت آبادان بود/ بقا در لیگ بسکتبال نیازمند مدیری باهوش استبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رایان ریچاردز بسکتبالیست خارجی نفت آبادان پس از اتمام لیگ برتر بسکتبال مصاحبه ای علیه باشگاه نفت آبادان انجام داد که سبب دلخوری بازیکنان نفت آبادان شد.


امیرحسین تاتاری بازیکن نفت آبادان گفت: مصاحبه هایی که رایان ریچاردز درباره تیم انجام داده واقعا خنده دار است. ریچاردز سرطان  تیم ما بود و یکی از دلایلی که در رقابت های غرب آسیا نتیجه نگرفتیم همین بازیکن بوده است.

تاتاری ادامه داد: تیم ما هیچ حاشیه ایی نداشت اما این بازیکن حاشیه را در تیم ما وارد کرد و ذهنیت بازیکن خارجی دیگر ما را نیزخراب می کرد و باعث می شد وی به تیم اعتماد نداشته باشد.

**ریچاردز بویی از انسانیت نبرده است

وی درباره مصدومیت ریچاردز عنوان کرد: این بازیکن از اولین بازی مصدوم شد و معاینات کادر پزشکی نشان داد که وی از ابتدای ورود به این تیم پارگی ساق پا داشته است. بنابراین یک ماه با امکاناتی که باشگاه نقت در اختیارش گذاشته بود استراحت کرد و هیچ کمکی هم به تیم نکرد. به نظرم این بسکتبالیست بویی از انسانیت نبرده است.

تاتاری ادامه داد :در بازی دوم با دانشگاه آزاد هیچ برخوردی با وی صورت نگرفت اما خودش را به مصدومیت زد تا تیم ما به مرحله فینال نرسد اما این فکرش اشتباه بود زیرا با نبود ریچاردز تیم ما گروهی تر بازی می کرد و دیدید که بهتر هم نتیجه گرفتیم.

**بازیکن خارجی سیستم های فنی تیم ما را بلد نبود

وی ادامه داد: رایان با سیستم بازی های ما آشنا نبود و باعث ناهماهنگی تیم می شد. در حمله و دفاع ضعف ما به از دست دادن امتیاز منجر می شد، در فینال هم  مشاهده کردید که هر زمان این بازیکن وارد زمین می شد با جیمز وایت بازیکن خارجی پتروشیمی شروع به یک به یک بازی کردن می کرد و در نهایت سبب از دست رفتن امتیاز می شد.

**تیم بزرگ برای نتیجه گرفتن نیازمند مدیر باهوش است

بازیکن نفت آبادان افزود: تیم بزرگ لیگ بسکتبال برای نتیجه گرفتن در لیگ نیازمند یک مدیر باهوش است که اگر مدیریت حماد سامری نبود تیم به هیچ عنوان نتیجه نمی گرفت. این سرمربی خارج از زمین مثل یک دوست بود و داخل زمین با جدیت کارش را دنبال می کرد و با کوچکترین رفتار ناشایست برخورد جدی داشت.

تاتاری در پایان گفت: صحبت هایی که کردم حرف دل تمام بازیکنان است و همه ما با رایان ریچادردز مشکل داشتیم زیرا این بازیکن هیچ کمکی به تیم ما نکرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار