همدان؛

همایش بزرگ قرآنی در بقاع متبرکه تویسرکان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ‌تویسرکان، از برگزاری همایش بزرگ قرآنی با حضور فعالان قرآنی در بقاع متبرکه تویسرکان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

همایش بزرگ قرآنی در بقاع متبرکه تویسرکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا نوروزی گفت: ماه رمضان متعلق به قرآن است که منبع اساسی دستورات دینی ما در قالب باورها، اعتقادات و در چارچوب ارزش‌های عملی و اخلاق و عمل که احکام اسلامی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

وی از برگزاری دو همایش بزرگ قرآنی در بقاع متبرکه تویسرکان خبرداد و افزود: همه ساله تویسرکان به عنوان تنها شهرستان برگزار کننده همایش قرآنی اقدام به این امر با حضور فعالان قرآنی در ماه رمضان می کند.

وی اظهار داشت: ضرورت آموزش و عمل به قران در آیات و روایات متعددی از قرآن کریم و اهل بیت(ع) اشاره شده است که برگزاری محافل قرانی می‍‌‌تواند برای رشد و تعالی انسان مؤثر واقع شود.

وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در 5 بقعه متبرکه شهرستان برگزار می شود.

نوروزی با اشاره به اینکه 7 مبلغ نیز در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان کار تبلیغ دین را خواهند داشت، گفت: از مجموع مبلغین 2 مبلغ اعزامی از استان قم و 5 مبلغ بومی هستند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ‌تویسرکان گفت: امسال همچون سالهای گذشته، مبلغین به امر موضوعات مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان می پردازند.

انتهای پیام/ ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.