سال گذشته یک هزار و ۳۳۰ نفر از بانوان زنجانی از برنامه های دارالقرآن کریم زنجان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ولی الله رحیمی، مسوول موسسه دارالقرآن کریم زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: دارالقرآن کریم زنجان با 24 شعبه در استان زنجان نسبت به آموزش قرآنی رده های سنی مختلف اهتمام ویژه ای دارد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 5 هزار قرآن آموز در این شعبات آموزش دیدند، ادامه داد: استقبال بانوان هم از برنامه های قرآنی این موسسه کم نظیر بود به گونه ای که سال گذشته یک هزار و 330 نفر از بانوان در برنامه های قرآنی موسسه بهره مند شدند.

این مقام مسوول به تقویت ارزش های دینی و فرهنگ قرآنی جوانان و نوجوانان به عنوان یکی دیگر از رویکردهای موسسه دارالقرآن کریم زنجان اشاره کرد گفت: این سیاست های در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم است.

رحیمی ازتوسعه مراکز آموزشی دارالقرآن کریم زنجان در روستاها خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری همواره بر توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی تاکید دارند از اینرو تلاش می شود تا دوره های آموزشی در مناطق محروم روستایی هم تشکیل شود.

مسوول موسسه دارالقرآن کریم زنجان ادامه داد: در حال حاضر دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن، تفسیر و تجوید قرآن کریم، دوره تخصصی و کلاس‌های عمومی قرائت قرآن کریم و حفظ سوره‌های کوچک قرآن کریم در این موسسه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.