آبادان؛

فعالیت فرهنگی و قرآنی همزمان با ماه رمضان در خرمشهر

همزمان با ماه مبارک رمضان ۵۰ مبلغ به سراسر شهرستان خرمشهر اعزام میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، برگزاری 3 محفل انس با قرآن، اعزام 50 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان، برگزاری گفتمانهای دینی و قرآنی و تشکیل جلسات جمع خوانی قرآن را از برنامه های این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

حجت الاسلام عادل رویوران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در شهرستان، برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مبلغان و کارگاه آموزش روش های نوین بیان تفسیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین کلباسی بود که به مدت یک روز در خرمشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه های قرآنی در دو بخش آموزش و جزءخوانی در ماه رمضان در شهرستان انجام می شود، افزود: دوره های آموزش قرآن توسط مؤسسات قرآنی در حال انجام است. همچنین مساجد و حسینیه ها نیز مراسم جزءخوانی و محافل انس با قرآن در شهرستان برگزار می کنند.

رویوران ادامه داد: برگزاری سه محفل انس با قرآن، اعزام 20 مبلغ غیربومی و 30 مبلغ بومی به مناطق مختلف شهرستان و برگزاری گفتمان های دینی و قرآنی توسط مبلغان از دیگر برنامه ها به مناسبت ماه رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر همچنین با اشاره به مراسم های محوری جمع خوانی قرآن کریم در شهرستان گفت: در ایام ماه رمضان مسجد جامع خرمشهر همه روزه در ساعت 18 مراسم جزءخوانی قرآن کریم را برای عموم مردم برگزار می کند. بیان تفسیر کوتاه هر جزء توسط مبلغ از برنامه های این مراسم است.

وی اظهار کرد: مسجد جوادالائمه(ع)، مسجد امام رضا(ع)، مسجد جوادین(ع)، مسجد امام محمدباقر(ع)، مسجد محسنی فر، مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجدالحجة(ع)، مسجد امام علی(ع) و مسجد فاطمه الزهرا(س) نیز در ماه رمضان مراسم جمع خوانی قرآن برگزار می کنند.

انتهای ‍پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.