با راه اندازی افق های جدید در معادن کوهبنان زمینه برای جذب نیرو و اشتغال جوانان بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

معادن کوهبنان وایجاد مشاغل جدیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدلو، فرماندار کوهبنان گفت: در بحث گردشگری معادن با وجود معادن بسیار خوب و مستقیم می توانیم جذابیت خوبی را داشته باشیم و امسال یکی از برنامه های اصلی ، بحث راه اندازی گردشگری معادن خواهد بود.
 
وی افزود :در حال حاضر معادن ذغال سنگ شهرستان که جز غنی ترین معادن هستند در دو بخش خصوصی و دولتی فعالیت دارند و در پویایی اقتصاد شهرستان و استان نقش آفرین هستند.
 
مهدلو تصریح کرد: با راه اندازی افق های جدید زمینه برای جذب نیرو و اشتغال جوانان بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد و از طرفی با افزایش قیمت ذغال سنگ تعمیر ،تجهیز و خریداری امکانات مورد نیاز در معادن فراهم خواهد شد.
 
وی خواستار کمک به توسعه صنف فرش دستباف در شهرستان شد و خاطر نشان کرد: در صورت فراهم آوردن حداقل شرایط اولیه جهت ایجاد مرکز تولید فرش سازمان حداکثر مساعدت را به صدور مجوزهای لازم خواهد داشت.
 
مهدلو گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بر اقتصاد و تولید و اشتغال تاکید شده استان کرمان شروع به فعالیت های اقتصادی کرده و در این راستا سرمایه گذاری های بسیار خوبی انجام و بواسطه معادنی که در شهرستان داشتیم شاهد بودیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار