رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را یک رویداد مهم هنری در سطح ملی برشمرد و برگزاری قدرتمند یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را نیازمند حمایت‌های مردم و مسئولان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با اشاره به پیشینه فرهنگی هنری منطقه ارسباران برگزاری این جشنواره را گامی عملی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی هنری این منطقه برشمرد و گفت: برگزاری این جشنواره در سطح ملی نیاز مساعدت و همراهی مسئولان و آحاد مختلف مردم با دست اندرکاران امر برگزاری این جشنواره می باشد و امیدواریم این امر با تدبیر شایسته مسئولین استان و شهرستان و حمایت های مادی و معنوی منشاء خیر وبرکت درحوزه فرهنگ و هنر باشد.
 
وی اظهار امیدواری کرد که این جشنواره که یازدهمین سال برگزاری خود را تجربه می کند بتوانیم با بهره گیری از کمک های خیرین علاقه مند به فرهنگ و هنر شاهد برگزاری یک جشنواره پر محتوی از لحاظ کمی و کیفی باشیم.
 
این مقام مسئول جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را یکی از رویدادهای مهم هنری منطقه ارسباران برشمرد که هر سال شاهد ارتقاء همه جانبه نسبت به سال‌های گذشته هستیم و امسال نیز با هماهنگی های انجام شده و فعال شدن دبیرخانه و شورای سیاستگذاری تلاش داریم از تمام ظرفیت های کشوری، استانی و منطقه ای برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بهره لازم و کافی را ببریم.
 
وی افزود: این جشنواره به فرد و گروه و تشکلی وابسته نبوده و متعلق به منطقه و همه مردم علاقه‌مند فرهنگ و هنر بوده و دست تمام آحاد مردم را برای یاری رسانی به این جشنواره می‌طلبیم و امیدواریم این جشنواره با برگزاری هرچه با شکوه‌تر به اهداف متعالی خود که شناساندن ظرفیت‌های هنری منطقه در سطح ملی و بین‌المللی است دست یابد.
 
جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه و تلاش‌های شبانه روزی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان 10 دوره جشنواره را به صورت شهرستانی و استانی و منطقه‌ای پشت سر گذاشته و قرار است این جشنواره در سال جاری به صورت ملی و در صورت تمهید مقدمات لازم به صورت بین‌المللی برگزار شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.