عضو کمیسون صنایع و معادن گفت: قرار شد یک کمیسیون مشترک به منظور تشکیل وزارتخانه گردشگری و میراث فرهنگی ایجاد شود که از کمیسیون‌های مرتبط در آن شرکت داشته باشند.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در شروع جلسه قرار بر این شد که یک کمیسیون مشترک به منظور تشکیل وزارتخانه گردشگری و میراث فرهنگی ایجاد شود که از کمیسیون‌های مرتبط در آن شرکت داشته باشند. همچنین از کمیسیون صنایع نیز سه نفر انتخاب شدند که در این جلسه شرکت کنند.

وی افزود: یک طرح و یک لایحه در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آنها طرح جامع مدیریت شهری است که دستور اول جلسه بود و با بررسی‌هایی که انجام شد و با توجه به اینکه دولت نیز در حال تهیه لایحه مدیریت شهری‌است قرار شد به مدت 6 ماه این طرح مسکوت بماند و اگر در مدت زمان 6 ماه این لایحه از طرف دولت ارائه نشود کمیسیون صنایع و معادن مجددا آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

باستانی بیان داشت: لایحه ارزش افزوده نیز در کمیسیون مطرح شد و به تصویب رسید و چند نکته به کمیسیون بودجه اضافه شد و ماده 5 مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحاتی نیز برای آن تصویب شد و قرار بر این شد که مابقی موارد  نیز در جلسات بعدی مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار