در این خبر فیلمی از مرد مارگیری را مشاهده می کنید که برای کنترل مار حمله ور شده به سمت خود آن را می زند.

مرد شجاعی که به مار هم چک می زند! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مشاغل سخت و شاید هیجان انگیز در دنیا مارگیری است که در شبه جزیره هند و برخی مناطق پاکستان بیشتر از سایر کشورها رواج دارد.
 
افراد مارگیر آنچنان در این شغل حرفه ای شده‌اند که هیچگونه ترس و واهمه ای از همنشینی با مارها ندارند و حتی گاهی اوقات به نوعی با آنان بدرفتاری هم میکنند.
 
 فیلم زیر برخورد یک مارگیر را با انواع مارها نشان می‌دهد، در این فیلم مشاهده می کنید مرد مارگیر ابتدا آن ها را چند متری آنسو تر پرتاب می کند، اما مار به سمت مارگیر مجددا حمله ور می شود، اینبار مرد با دست برسر او می کوبد، در فضای مجازی این فیلم با عنوان "نحوه درست برخورد با مار! " منتشر شده است، کاربران فضای مجازی که سوژه بکر به دست آورده اند شروع به طنزپردازی نسبت به اقدام این مرد کرده اند.
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
واقعا ترسید ازش فرار کرد..البته ایرانم مارگیرای خبره زیاد داره..البته این مارای کبری خیلی وحشتناکن..طرف ما به مارا ۲ نوع اسم میگن(البته دسته بندی داره باز هر کدوم) یکی مار کور یکی مار روش یا روشن..مار کور مثل عقربه ولی مار روش حتی اگه بره تو پاچه شلوارت کاری بهش نداشته باشی از اونور میاد بیرون..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
خوب زدا ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
آقا بخدا من با لباسامم جرات نمیکنم تو اتاقم اینطوری برخورد کنم و پرتشون کنم .خخخخ
این یارو انگار داره دنبال یه رنگ خاصی از لباس وسط اتاقش میگرده بپوشه و بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
این فقط صدا داره پس تصویرش تو