رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: در ماه مبارک رمضان 80 مبلغ و مبلغه به 116 نقطه جمعیتی اعم از شهری و روستایی در شهرستان نطنز اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این مبلغان در مراکز مختلف فرهنگی، منطقه های روستایی و شهری اعم از مسجدها، حسینیه‌ ها و تکیه ها علاوه بر اقامه نماز و پاسخ گویی به سئوال های شرعی به ارائه معارف اسلامی، بیان اهمیت روزه‌ داری، شب‌های قدر، دعا، نیایش و نقش آن در زندگی مردم و سبک زندگی قرآنی می‌ پردازند.
 
وی ادامه داد: مبلغان غیر مقیم اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان، دفتر طرح هجرت، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و روحانیان بومی و مقیم نطنز در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان فعالیت می کنند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و هم چنین نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، تبیین و تشریح شعار سال یکی از محورهای تبلیغی روحانیون در این ماه مبارک خواهد بود.
 
وی با بیان این که امسال 8 مبلغه در سطح شهرستان به نقاط مختلف اعزام شده اند، گفت: برگزاری محافل قرآنی اعم از تفسیر، ترجمه و جمع‌ خوانی قرآن، بیان معارف حقه قرآنی، برگزاری گفتمان‌ های دینی ویژه جوانان و نوجوانان از برنامه‌ های این مبلغان در ماه‌ رمضان است.
 
مجیدی تبار خاطر نشان کرد: تشریح اهداف و آرمان های امام خمینی (ره)، تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی، دفاع از مبانی انقلاب اسلامی به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه، جهت دهی به سفره های افطاری و نذورات و دعوت مردم به وحدت حول محور ولی فقیه از دیگر محورهای مهم فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار