استاندار قم گفت: وظیفه همه ما بزرگداشت یاد امام خمینی(ره) و صیانت از آرمان های اوست از این رو مردم و مسئولان باید در جهت برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره) تلاش کنند.

همه باید در جهت برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) تلاش کنند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خميني(ره) در تالار امام جواد (ع) استانداری قم، با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب عنوان کرد: وظیفه همه ما بزرگداشت یاد امام خمینی(ره) و صیانت از آرمان های ایشان است از این رو مردم و مسئولان باید در جهت برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره) به بهترین نحو تلاش کنند.
 
استاندار قم افزود:28 سال از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی می گذرد و در جهت بزرگداشت ایشان برنامه ها مشخص شده است هر چند امسال به دلیل تقارن با ماه رمضان با تغییراتی همراه می باشد و برنامه بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در عصر آن روز برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد:شکوه و شور این برنامه نباید کم شود و محدودیت ها نباید موجب کمرنگ شدن برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گردد و شکوه آن را بکاهد.
 
صادقی بیان کرد:امسال اعزام به تهران در جهت برگزاری مراسم بیشتر است و تعداد اتوبوس ها تا دو برابر سال قبل افزایش یافته که این امر برنامه ریزی و نظم بیشتری می طلبد.
 
وی خاطرنشان کرد:توجه به نظم و امنیت در برگزاری برنامه سالگرد ارتحال اهمیت زیادی دارد و در این باره اهتمام جدی صورت پذیرد هر چند دستگاههای انتظامی و امنیتی توجه خاصی به ایجاد امنیت در مسیر و برگزاری مراسم دارند.
 
استاندار قم اظهار داشت:بازگشت از مرقد امام خمینی(ره) در شب است و این امر نیز به مراقبت و توجه ویژه ای نیاز دارد.
 
وی گفت:مشارکت فعال مسئولان و دستگاههای اجرایی می تواند در انجام این مراسم موثر باشد که در این راستا وظایف به صورت مکتوب ارسال شده است.
 
صادقی عنوان کرد:توصیه می شود مسئولان حضوری پرشور در مراسم بزرگداشت ارتحال و راهپیمایی 15 خرداد داشته باشند.
 
وی تصریح کرد:برنامه ریزی ها نیز باید به گونه ای باشد که مراسم های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد در قم نیز با شکوه برگزار شود.
 
استاندار قم در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات در هفته گذشته نیز خاطرنشان کرد:شکوه و شور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت قابل تقدیر است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار