وی ادامه داد: در بخش هنرهای آوایی تعداد 4 مورد گروه سرود دانش آموزی در دو گرایش تلفیقی و محلی، 10 مورد تکنوازی دختران و پسران، 1 مورد هم نوازی دختران و 6 مورد سرود همگانی مدارس، در بخش هنرهای دستی و تجسمی تعداد 83 اثر انفرادی و 7 مورد نقاشی همگانی، بخش رسانه و فضای مجازی تعداد 6 مورد وبلاگ، 5 مورد نشریه الکترونیکی و 3 مورد بازیهای رایانه ای برتر ارائه شدند.
این مقام مسئول افزود:در قسمت آفرینش های ادبی تعداد 6 نفر از برگزیدگان مسابقات کتاب خوانی، 6 مورد داستان کوتاه، 6 مورد شعر و همچنین 3 مورد نقد ادبی معرفی شدند و در بخش هنرهای نمایشی وفیلم کوتاه تعداد 18 مورد فیلم کوتاه دانش آموزی در گرایش های مختلف، 2 مورد نقالی دختران، 3 مورد نمایش صحنه ای، 3 مورد نمایش نامه خوانی و 3 مورد نیز کار عروسکی برای رقابت معرفی شدند.
آقایاری افزود: داوری در مرحله کشوری به صورت دو مرحله ای انجام می گیرد که ابتدا آثار منتخب به دبیرخانه معرفی می شوند و پس از ارزیابی غیر حضوری ، آثاری که بیشترین امتیاز را داشته باشند برای تعیین رتبه به مرحله حضوری مسابقات که مرداد ماه برگزار می گردد،دعوت خواهند شد.
انتهای پیام/ ا