مخاطبان سینما در گیلان از بلیت نیم بها بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بهای بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان تا ساعت ١٧  نیم بها است.
 
حسین ابراهیمیان افزود:این تصمیم بر اساس نظر شورای صنفی نمایش اتخاذ شده است و بر این اساس در طرح ویژه ماه مبارک رمضان، بلیت سینماها تا ساعت ١٧ نیم بهاست و بعد از این ساعت، بهای بلیت طبق روال قبل و به صورت کامل دریافت می شود.
 
وی از  اجرای طرح سینما سلام در برخی از شهرستان های فاقد سینمای استان اشاره کرد و گفت: این طرح در حال حاضر در شهرستان صومعه سرا در حال اجراست و به مرور بر تعداد این شهرستان ها افزوده خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به این که گیلان دارای ١٠ سینما با ١١ سالن سینما و در مجموع پنج هزار و ٣٦٨ صندلی است افزود: سینماهای گیلان در هفت شهرستان استان واقع شده و عبارتند از ٢٢ بهمن، سپیدرود (دارای دو سالن) و میرزاکوچک رشت، دریا آستارا، گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی، زیتون رودبار، طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال است.
 
وی تصریح کرد:در حال حاضر فیلم های سینمایی «نهنگ عنبر ٢» در سینما ٢٢ بهمن و سالن شماره یک سینما سپیدرود، «برادرم خسرو» در سالن شماره دو سینما سپیدرود و «خوب، بد، جلف» در سینما میرزاکوچک رشت اکران می شوند.

 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.