مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني ارومیه از کاهش 30 درصدی شکایت از رانندگان تاکسی های ارومیه در سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فخرالدين معصوم زاده، کاهش 30 درصدي شکايت در سال 95 و کاهش 80 درصدي شکايات مردمي از تاکسيرانان در ايام نوروز را نشانه همراهي بيش از پيش آنان با اهداف سازمان تاکسيراني و تلاش براي خدمات رساني مطلوبتر و تکريم مسافران دانست و گفت: احترام به شهروندان و جلب رضايت آنان از اهداف اصلي و اولويت اول سازمان تاکسيراني است که خوشبختانه رانندگان زحمتکش تاکسي عليرغم همه مشکلاتشان سعي در تحقق اين مهم دارند و عملکرد و فعاليت خود را بر اين اساس شکل مي دهند.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني ارومیه با اشاره به فعاليت و خدمات رساني تاکسيرانان در ايام نوروز گفت: بيش از 70 درصد رانندگان ناوگان تاکسیرانی ارومیه در ایام نوروز در سطح شهر ارومیه به میهمانان و شهروندان ارائه خدمات كرده و در طول مدت خدمات از زحمات رانندگان درسطح شهر توسط میهمانان و همشهریان نهایت تقدیر و رضایت دریافت كردم.

وي همچنين يادآورشد: طرح 150 دستگاه تاکسي راهنماي گردشگر که در مبادي ورودي شهر جهت راهنماي مسافران مستقر شدند روزانه راهنماي بيش از 600 نفر از ميهمانان نوروزي بودند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني ارومیه تأکيد کرد: افراد جامعه به راننده تاکسي اعتماد دارند و حتي ناموس و خانواده خود را به آنها مي‌سپارند لذا انتظار مي‌رود راننده ضمن حفظ امنيت و آرامش خود در رانندگي نسبت به حريم ‌نگه داشتن نواميس مردم حساس باشد که خوشبختانه عموم تاکسيرانان ارومیه امين مردم و قابل اعتماد هستند.

معصوم زاده هرگونه بداخلاقي را در اين حوزه غيرقابل قبول خواند و يادآور شد: مسئوليت سنگيني بر عهده همه رانندگان تاکسي است و آنها بايد مديريت يک شهر و مردمان آن را به خوبي در رفتار و منش خود متجلي کنند و اعتماد مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.