کرمانشاه؛

توزیع وسایل کمک توانبخشی بین 3 هزار مددجوی استان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توزیع وسایل کمک توانبخشی بین سه هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در سال گذشته خبر داد.

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امید قادری با اشاره به توزیع وسایل کمک توانبخشی بین 3 هزار نفر از مددجویان استان در سال گذشته، اظهار کرد: این وسایل کمک توانبخشی شامل ویلچر، عصا و واکر، سمعک، و تشک مواج است که رایگان بین مددجویان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع وسایل کمک توانبخشی بین مددجویان بر اساس شدت و نوع معلولیت مددجویان انجام می‌شود، افزود: علاوه بر این خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، ارتوپدی و ... نیز به این جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیرکل  بهزیستی استان کرمانشاه از وجود نزدیک به 32 هزار معلول در استان خبر داد و گفت: از این تعداد معلول حدود 9 هزار نفر معلول جسمی حرکتی هستند که بیشترین تعداد را دارند.

 قادری ايجاد فرصت‌های برابر در راستای مشاركت افراد معلول در جامعه با استفاده از تکنولوژی و تجهيزات را از اهداف بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: توزیع وسایل کمک توانبخشی بین مددجویان با هدف کاهش مشکلات مددجویان، ارتقای سطح توانمندی آنها و سهولت در امر تردد و جابجایی مددجویان است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.