نیما میرزازاد گفت: تیم ایران پس از سال ها توانست به جام جهانی جوانان راه یابد و در این مسابقات گل زنی کند و فکر می کنم نتایج بدی کسب نکردیم.

نیما میرزازاد دروزبان تیم فوتبال جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقات جام جهانی جوانان اظهار داشت: تیم ایران پس از سال ها توانست به جام جهانی جوانان راه یابد و در این مسابقات گل زنی کند و فکر می کنم نتایج بدی کسب نکردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بازی های دوم و سوم می توانستیم پیروز میدان باشیم اما در کل نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

دروازه بان تیم فوتبال جوانان کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد خود در این مسابقات گفت: نمی توانم در خصوص عملکردم در مسابقات نظر بدهم و مردم و مربیان باید نظر بدهند.

میرزازاد در مورد تمریناتش با تیم ملی بزرگسالان و تجربیاتی که از آن تمرینات داشت بیان کرد: با توجه به اینکه دروازه بان اول تیم ملی جوانان بودم که با نظر امیر حسین پیروانی به اردو تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و با توجه به عملکردی که در اردو اول داشتم با نظر کارلوس کی روش در اردوهای ارمنستان و اتریش نیز حضور داشتم.

وی در پایان در خصوص پاداش های دریافتی بازیکنان تیم فوتبال جوانان ایران که چیزی حدود 200 دلار بود خاطر نشان کرد: به هر حال این نظر فدراسیون فوتبال است و امیدوارم در آینده بیشتر به ما توجه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار