هافبک تیم ملی جوانان کشورمان گفت: پیش از مسابقات جام جهانی قراردادم را با روستوف به امضا رساندم، از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

رضا شکاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از بازگشت تیم ملی جوانان از مسابقات جام جهانی جوانان در کره جنوبی اظهار داشت: در این مسابقات مقتدرانه ظاهر شدیم ولی با بدشانسی از این رقابت ها کنار رفتیم. در بازی اول کاستاریکا را یک بر صفر بردیم در بازی دوم مقابل زامبیا که به نوعی مهم ترین بازی تیم ما محسوب می شد باید تیم قهرمان آفریقا را شکست می دادیم و صعودمان را به مرحله بعد قطعی می کردیم. در بازی سوم هم روی اشتباهات فردی بازی برده را با شکست واگذار کردیم با ناباوری تمام از گردونه مسابقات حذف شدیم.
 
وی درباره ضعف قوای جسمانی بازیکنان در دقایق پایانی مقابل تیم های زامبیا و پرتغال گفت: چون سطح مسابقات بالا بود، ترفند کار ما این بود که مانند مسابقات آسیایی حریف را روی ضد حملات خود غافلگیر کنیم. در بازی با پرتغال هم بازیکنان این تیم از دقیقه 4 توانستند با پاسکاری های متعدد کار را برای خط دفاعی ما سخت کنند و با استفاده از این حربه به تیم ما گل بزنند. باز هم خوشحالم که با کار درخشان پیروانی و کادرفنی تیم ملی توانستیم به جام جهانی بیاییم.
 
شکاری درباره پیوستن این بازیکن به تیم روستوف گفت: بهتر است درباره این موضوع اظهار نظر نکنم ولی  پیش از مسابقات جام جهانی قراردادم را با روستوف به امضاء رساندم از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار