کرمانشاه؛

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال هر روز به مدت حداقل یک ساعت با هدف روخوانی، روانخوانی، تفسیر، مفاهیم و قرائت قرآن مجید برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی انسان است، پیش بینی کرد: حدود ۴۰ هزارمددجوی تحت حمایت و امدادگر کمیته امداد استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان در محافل انس با قرآن کریم حضور می یابند و از برکات این ماه عزیز مستفیض شوند.
 
جمشیدی با تاکید بر اینکه هم اکنون این محافل قرآنی با تلاوت و تدریس قاریان ممتاز استانی در حال برگزاری است، یادآور شد: محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال هر روز به مدت حداقل یک ساعت با هدف روخوانی، روانخوانی، تفسیر، مفاهیم و قرائت قرآن مجید برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد شهرستان های استان و کانون های فرهنگی و تربیتی این نهاد میزبان برگزاری این محافل قرآنی و آسمانی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان تنها بخشی از برنامه های فرهنگی این نهاد به شمار می رود، خاطرنشان کرد:  بیش از ۷۴ هزار مددجوی تحت حمایت و امدادگر طی سال گذشته در برنامه های فرهنگی ، تربیتی و اعتقادی این نهاد شرکت کردند.
 
انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.