مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد همدان در ماه رمضان خبر داد.

جشن گلریزان زندنیان جرایم غیرعمد همدان در ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش با اشاره به اینکه امسال ۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان همدان با مبلغ بدهی بیش از 27 میلیارد ریال 951 با مساعدت ستاد دیه از بند زندان آزاد شدند افزود: این افراد تعداد چهار نفر دارای محکومیت‌های دیه و تعداد 19 نفر دارای محکومیت‌های مالی و دو نفر با محکومیت مهریه بودند که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.
 
وی با بیان اینکه ازاین تعداد افراد مورد مساعدت ستاد دیه استان تعداد 24 نفر مرد و دو نفر زن بودند، ادامه داد: با برقراری ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده چهار میلیارد و 550 میلیون و 914 هزار ریال از طریق شرکت‌های بیمه برای مجموع تصادفات پرداخت شده است.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی مبلغی بیش از پنج میلیارد و 913 میلیون ریال دریافت شد و در این رابطه تعدادی از مددجویان آزاد شدند.
 
وی خاطر نشان کرد: بیش از 6 میلیارد و 512 میلیون ریال نیز به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است و در این راستا آزادی تعدادی از مددجویان فراهم شد.
 
روحانی‌منش گفت: با دعوت از شکات پرونده‌ها در شورای حل اختلاف شعبه ویژه ستاد دیه، شاکیان مبلغی بیش از پنج میلیارد و 840 میلیون ریال گذشت رضایت‌مندانه داشتند.
 
وی افزود:تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ 419 میلیون و 650 هزار ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شدند.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از پرداخت یک میلیارد و 290 میلیون ریال وام بانکی برای آزادی تعدادی از زندانیان خبر داد و یادآورشد مددجویان در اینباره بیش از یک میلیارد و 646 میلیون ریال همیاری داشتند و سبب آزادی خود شدند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد ابراز کرد: مانندهر سال در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برگزار خواهد شد و اکنون در حال دریافت و پالایش اطلاعات مددجویان نیازمند در زندان‌ها هستیم و به محض قطعی شدن زمان برگزاری این آیین اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
روحانی‌منش خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی 0106329555001 و حساب جام بانک ملت 2030303037 واریز کنند.
 
انتهای پیام/ ج

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.