فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک محموله البسه قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال پیش از ورود به شهر کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: ماموران یگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای وارد کردن یک محموله البسه قاچاق به شهر کرمانشاه با خبر شده و به منظور رسیدگی به موضوع راهی مسیر تردد محموله در اطراف روستای چالابه شدند.

وی با بیان اینکه محموله البسه قاچاق با دو دستگاه خودروی سواری در حال ورود به شهر کرمانشاه بود، افزود: ماموران یگان امداد پس از مشاهده خودروهای مذکور با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: راننده یکی از خودروها دستگیر و راننده خودروی دیگر به منظور فرار از دست قانون خودروی خود را رها کرد و متواری شد.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: از دو خودروی توقیف شده مقدار یک هزار و ۶۶۷ ثوب البسه قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف و به ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان افزود: با تغییر تاکتیک و استفاده از کارکنان کار آزموده در سال جاری با قدرت تمام روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در پیش گرفته و به فضل الهی بصورت ویژه با این پدیده شوم مبارزه خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.