کرمانشاه؛

برنامه های هفته محیط زیست در کرمانشاه

غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در هفته محیط زیست در راستای تحقق اهداف سازمانی و در جهت تنویر افکار عمومی برنامه های متنوعی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ وی افزود: همزمان و همسو با سازمان حفاظت محیط زیست کشور بمنظور فرهنگ سازی و و جلب مشارکت عموم مردم این  اداره کل برنامه های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است
 
 کاظمی گفت: نشست خبری مدیرکل، معاونان و کارشناسان این اداره کل با اصحاب رسانه و تشکل های مردم نهاد و حضور در برنامه های زنده صدا و سیما از مهمترین برنامه های این اداره کل در هفته پیش رو است.
 
 
 
وی با اشاره به دیدار با رؤسای دانشگاه ها و سایر ارگان ها به منظور تبیین برنامه مدیریت سبز و حل مشکلات و مسائل مرتبط با محیط زیست و جلب مشارکت آنها در حفظ محیط زیست بیان کرد: امیدواریم که در این هفته گام مهمی در راستای تحقق اهداف سازمانی و زیست محیطی برداریم.
 

 

هفته محیط زیست در ایران از تاریخ 16 لغایت 22 خرداد ماه نامگذاری شده و به مناسبت این هفته در سراسر ایران با محوریت حمایت از محیط زیست برنامه های مختلفی اجرا می گردد.
 
 
 
 روز جهانی محیط زیست نخستین بار در سال 1972 از سوی سازمان ملل متحد در نشست سوئد به رسمیت شناخته شد و اولین کنفرانس این روز جهانی در کشور کینا و در سال 1987 برگزار شد.
 
انتهای پیام/ز
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.