دومین دوره جزء خوانی باشگاهی به همراه جشن رمضان در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اعلام کرد جزءخوانی باشگاهی و جشن رمضان به همت موسسه قرآنی ورزشی فتوت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه ناحیه، تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان در محل این موسسه واقع در سالن سپاه شهرستان بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان بهشهر از مسئولین خواست تا در راستای پیشرفت این موسسه فرهنگی، قرآنی ورزشی تلاش نمایند، تا بتوان از ظرفیت های بالقوه جامعه و شهرستان استفاده شود.

وی به عظمت و برتری ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: این ماه، ماهی است که نسبت به ماههای دیگر برتری دارد، چرا که خداوند فرموده است من میزبان بندگانم در این ماه هستم و بهترین هدیه خود ( قرآن کریم) را برای هدایت، رشد و کمال شما بندگان در این ماه (ماه مبارک رمضان) فرستاده ام.

حجت الاسلام جباری با اشاره به سرمایه و عظمت قرآن کریم به فرموده پیامبر اکرم (ص) پرداخت گفت: با شخصیت ترین امّت من، کسانی هستند که با قرآن مأنوس هستند.

وی افزود: قرآن کریم دارای اسرار و رمز هایی است که باید تلاش کرد تا به بطن و عمق قرآن و مفاهیم قرآنی در جهت رشد و به کمال رسیدن دسترسی پیدا نماییم.

امام جمعه شهرستان بهشهر به دومین عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: شب قدر شبی که از هزار ماه برتر است در این ماه است و سومین عظمت و برتری این ماه مبارک ماه بهار قرآن است، هر چیزی بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.

وی از آغاز طرح فتوت ١٣ با محوریت شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: در این طرح از ورزشکاران و اهالی ورزش و قرآن در قالب گروه های ١٣ نفری به عنوان یک باشگاه در این طرح عضو می شوند در این طرح ختم قرآن به صورت ماهانه و چله سوره یاسین و صلوات صورت می پذیرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.