زمان شروع تمرینات سیاه جامگان مشخص شد/ شاگردان میثاقیان در ترکیه اردو می زنند

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان زمان آغاز تمرینات آماده سازی این تیم پیش از شروع لیگ هفدهم را اعلام کرد.

زمان شروع تمرینات سیاه جامگان مشخص شد/ شاگردان میثاقیان در ترکیه اردو می زنند
آرمین رهبر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان آغاز تمرینات پیش فصل تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بیان کرد: از پنج شنبه هفته جاری تست گیری ما شروع می شود و قرار است از 21 خرداد هم تمریناتمان آغاز شود.

وی درمورد اردوهای آماده سازی شاگردان اکبر میثاقیان گفت: پس از 15 روز تمرین در ایران به احتمال فراوان در ابتدای تیرماه  برای برگزاری اردویی 10 روزه به ترکیه می رویم.

رهبر درباره بازیکنان مدنظر تیم سیاه جامگان اظهار داشت: درصدد حفظ بازیکنان باکیفیت خود هستیم. در پست هایی هم که کمبود بازیکن داریم، یارگیری می کنیم. تکلیف نقل و انتقالات ما تا پایان هفته آتی نهایی مشخص می شود. می خواهیم بازیکنان بومی زیادی در این فصل به خدمت گیریم. البته باید تسویه حساب ها را هم انجام دهیم.

وی درمورد برگزاری بازی های خانگی تیم سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: درصورتی که تورنمنت چهارجانبه مشهد پیش از شروع لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، قطعا در لیگ هفدهم در این ورزشگاه از حریفان میزبانی می کنیم.

رهبر درباره آخرین وضعیت تغییر نام تیم سیاه جامگان گفت: دست کم تا زمان قرعه کشی رقابت های لیگ هفدهم نام تیم سیاه جامگان تغییر نمی کند.

مدیر تیم سیاه جامگان درباره شایعه تواقق این باشگاه با چند بازیکن در صورت ادامه حضور میثاقیان در جمع قرمز و مشکی پوشان مشهدی بیان کرد: بیشتر بازیکنان تمایل دارند با میثاقیان در سیاه جامگان بمانند. در حال حاضر بازیکن خارجی خاصی مدنظر نداریم و شاید تنها قرارداد گوران یرکوویچ تمدید شود. قرار است وی همزمان با شروع تمرینات سیاه جامگان به کشورمان بازگردد.

رهبر درباره اینکه آیا کادر فنی سیاه جامگان در لیگ هفدهم دچار تغییر خواهد شد یا خیر،گفت:کادرفنی در این فصل دست‌خوش تغییر نخواهد شد،ولی به احتمال زیاد یک نفر به کادر فنی اضافه خواهدشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار