مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شنبدی ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان اظهار کرد: 59 مرکز ثابت و سیار کانون خوزستان به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان استان را با آرمان‌ها، زندگی و شخصیت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و وقایع قیام خونین 15 خرداد 1342 آشنا خواهند کرد.

وی پیرامون این برنامه‌ها توضیح داد: در برنامه گرامی‌داشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیش از 20 عنوان کتاب‌های منتشر شده کانون هم‌چون گل‌های باغ خاطره، در طلوع آزادی، امام آمد، آن جمعه، نماز سبز، نیمکت‌های پاییزی، شکست طبس و ... توسط مربیان به بچه‌ها معرفی می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان قصه‌گویی و معرفی شخصیت را یکی دیگر از برنامه‌های مراکز کانون عنوان کرد و گفت: مربیان کانون به‌وسیله‌ی این دو فعالیت زندگی امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد را برای بچه‌ها بازگو خواهند کرد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های کانون به مناسبت این ایام را برگزاری نمایشگاه عکس سلامی بر آفتاب عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه مجموعه عکس‌هایی از ولادت تا رحلت امام خمینی (ره) است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برپا خواهد شد.

شنبدی برگزاری ایستگاه‌های ادبی با موضوع نامه‌ای به امام، شعارنویسی، کارت سازی ماکت‌سازی را دیگر برنامه‌های کانون در این ایام عنوان کرد و تصریح کرد: مربیان کانون همچنین به مناسبت سالروز زعامت مقام معظم رهبری، برنامه‌های معرفی شخصیت رهبر معظم انقلاب را در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان معرفی خواهند کرد.

وی یادآور شد: برنامه‌های تدارک دیده شده کانون روز شنبه 13 خردادماه در مراکز فرهنگی هنری کانون در تمام شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.