مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از هزینه شدن 9 میلیارد ریال از مجموع 72 میلیارد ریال صدقات جمع آوری شده در استان برای اشتغال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی‌فارسانی با ایجاد بیش‌ از ۴۵۰۰ شغل با هزینه ۴۴ میلیارد تومان بالاترین میزان جذب را در سطح کشور داشتیم گفت: سال گذشته ۱۰ درصد از خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از طریق توانمندسازی و خودکفایی از چرخه حمایتی خارج شدند و این در حالیست که آمار مددجویان تحت‌پوشش ۶۴ هزار و ۸۰۰ خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت تحقق شعار سال اقدام عملیاتی کرده است افزود: اشتغال بیش‌از ۴۵۰۰ نفر و پرداخت هزینه جهیزیه ۵۴۰۰ نفر با مبلغی معادل ۱۲ میلیارد تومان تقدیم مددجویان شد.

محمدی‌فارسانی گفت: ۴۷۵۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردمی لرستان طبق تفاهم‌نامه ۲۷ میلیارد تومان بود، افزود: در سال گذشته ما توانستیم ۴۱ میلیارد تومان درآمد از طریق مشارکت‌های مردمی کسب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در سال گذشته به میزان 12.5 درصد از کل درآمدهای ناشی از کمکهای مردمی (صدقات) را به امر ایجاد اشتغال و آموزشهای شغلی بین مددجویان اختصاص یافته است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.