مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: زمان صدور شناسنامه در این استان به یک روز و حتی کمتر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسدالله حسن زاده در نشست با فرماندار بیله سوار از مکانیزه شدن سیستم های صدور شناسنامه در تمام ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت در استان خبر داد و افزود: ثبت احوال با نوسازی اهداف و برنامه‌های خود یاریگر دولت در ایجاد بستر دولت الکترونیک و روان‌سازی نظام اداری برای پاسخگویی کارآمدتر به مطالبات اجتماعی و اختصاص عادلانه منابع و امکانات بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارت ملی هوشمند در سال های آینده کاربردی خواهد بود گفت: با صدور این کارت اطلاعات اشخاص از جمله تحصیلات ، شغل و وضعیت سلامت در آن ثبت می‌شود و به داشتن کارت‌ های دیگر نیازی نیست.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اظهار کرد: شهرستان بیله سوار در صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه جز شهرستان های برتر استان بوده و استقبال از الکترونیکی کردن فرایندها در این شهرستان مطلوب است.

حسن زاده گفت: با توجه به کاربردی شدن کارت هوشمند ملی در کشور ضرورت دارد هموطنان نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند چرا که در سال ‌های آینده تنها مدرکی که با استناد به آن ارائه خدمات امکان‌پذیر خواهد بود کارت ‌های هوشمند ملی است.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.